اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
نماینده مردم شوشتر:
آثار تخریبی ریزگردها، آلودگی محیط زیست را افزایش داده و بهداشت را در هم کوبیده و زندگی را سخت کرده و موجب افزایش مرگ و میر و بیماری‌های صعب‌العلاج شده است.
نماینده مردم شوشتر در مجلس با انتقاد از وضعیت کنونی ریزگردها و آسیب‌های این موضوع اشاره کرد و گفت: در بودجه ۹۷ باید به صورت ویژه به این موضوع توجه شود.

سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در تذکر خارج از دستور جلسه امروز مجلس، گفت: امروز آقای کلانتری وارد خوزستان شد. قبلا ادعای واهی کرده بود که آب خوزستان بیشتر از نیازش است. ما شاهد هستیم که در چند روز گذشته ریزگردها امان مردم خوزستان را بریده است. آثار تخریبی ریزگردها، آلودگی محیط زیست را افزایش داده و بهداشت را در هم کوبیده و زندگی را سخت کرده و موجب افزایش مرگ و میر و بیماری‌های صعب‌العلاج شده است.

وی ادامه داد: مجلس و دولت به داد مردم خوزستان برسند. بودجه سال ۹۵ توجه ویژه‌ای به ریزگردها و از بین بردن آنها در خوزستان داشته باشد. منشاء ریزگردها عمدتا در استان است. به آقای کلانتری تذکر می‌دهم امروز که در اهواز قدم می‌زنید از این بلای خانمان‌سوز صدای مردم خوزستان را بشنوید که منشاء آن تامین آب تالاب‌ها و تامین آب مناطق ۵۵۰ هزار هکتاری موصوف به مقام معظم رهبری است.

گیلانی انتقاد کرد: چرا برای برطرف کردن ریزگردها اقدام نمی‌کنید و از انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و دز جلوگیری نمی‌کنید؟ امروز فریاد خوزستان برای تامین آب کشاورزی بالا است. میراث فرهنگی در شوشتر در شرف نابودی است. آقای مونسان به آبشارها و آسیاب‌های شوشتر توجه کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار