اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه مشکلات کشور زیر سر لیبرال‌ها و سازش‌کاران است، گفت: راه علاج مشکلات کشور این است که لیبرال‌ها و سازش‌کاران را از مراکز نفوذ و قدرت کنار بزنیم.
به گزارش ایسنا، سیدحمید روحانی در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با تاکید بر اینکه امروز توسعه و پیشرفت و رفع مشکلات کشور تنها با اجرای خط امام (ره) قابل تحقق است، اظهار کرد: ملت روزی می‌تواند مشکلات را حل کند که پیرو خط امام بوده یعنی انقلابی باشد. ملتی که از انقلاب دوری کند، روز بدبختی‌اش خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تسلیم‌طلبان و سازش‌کاران از ابتدای انقلاب تا امروز مشغولند و در مراکز کلیدی نفوذ کرده‌اند تا چوب لای چرخ انقلاب گذاشته و اجازه ندهند انقلاب برای مردم کار کند. در گذشته اسلام اسیر دست یزدی‌ها، اموی‌ها و عباسی‌ها بود و آنها نمی‌گذاشتند اسلام رونق بگیرد، امروز هم از روز پیروزی انقلاب تا به امروز کشور، مردم و انقلاب اسیر مشتی لیبرال خود باخته و سازش‌کار است و آنها نمی‌گذارند آرمان‌های انقلاب و اسلام پیاده شود و کشور از مشکلات اقتصادی نجات یابد.

روحانی در ادامه با بیان اینکه بیکاری، ناداری، مشکلات اقتصادی، فساد و فحشا زیر سر تسلیم‌طلبانی است که با فتنه و نیرنگ‌های خود تلاش می‌کنند انقلاب را به شکست بکشانند، تصریح کرد: آنها می‌خواهند راه کرنش و تسلیم در برابر آمریکا را فراهم سازند و با کمال وقاحت می‌گویند انقلاب برای مردم چه کرده است؟ در حالیکه شماها نمی‌گذارید انقلاب برای مردم کاری کند، شما با کارشکنی‌های خود زمینه را برای بازگشت استکبار جهانی فراهم می‌کنید.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی تاکید کرد: پیشرفت‌های علمی، صنعتی، تکنولوژی، پزشکی و نانوی کشور به برکت نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی بوده است در حالیکه یکی از تسلیم‌طلبان در نطقی گفته است باید امیدوار باشیم انقلاب اسلامی از ایران رخت بندد و زمینه برای اصلاحات فراهم شود این در حالی است که انقلاب اسلامی ریشه در اسلام دارد و تا روزی که اسلام وجود دارد انقلاب اسلامی هم پابرجاست.

وی ادامه داد: در طول 200 سال گذشته تسلیم طلبان که زبان آمریکا و انگلیس را در دهان داشتند جز فروش و تباهی کشور چه کاری انجام داده‌اند که امروز انتظار دارند روز اصلاحات پیش آید. اصلاحات چه خدمتی به کشور کرده است. همین افراد در همین 40 سال جز حرف زدن، شعار دادن، وعده دادن و دروغ گفتن برای مردم چه کرده و چه قدمی برداشته‌اند در حالیکه حزب‌اللهی‌ها بودند که جنگ را اداره کرده و در مقابل تحریم‌ها فداکاری کردند. پیشرفت‌های علمی کشور کار حزب‌اللهی‌ها بوده است.

روحانی تاکید کرد: ملت بداند تا دست لیبرال‌ها و سازش‌کارها از سرنوشت کشور کوتاه نشود، هیچ قدمی نمی‌توان برای ملت برداشت. وقتی با گرانی، تورم و بیکاری می‌توان مقابله کرد که لیبرال‌ها چوب لای چرخ نگذارند. در دانشگاه‌ها آنها می‌گویند استقلال پوچ است و افسوس می‌خورند که چرا ایران در اشغال ابرقدرت‌ها قرار نگیرد که پیشرفت کند یا اقلا زبان انگلیسی یاد می‌گرفت.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبری اگر پنج محور انقلابی بودن و انقلابی ماندن را بیان کرد به خاطر این بود که می‌دانست جز از راه انقلاب نمی‌توان به ملت خدمت کرد، گفت: امروز آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین خطر کشور ما نیست زیرا آنها ناچیزتر از این هستند که بتوانند به انقلاب آسیب برسانند. خطری که امروز انقلاب را تهدید می‌کند فریب‌کارانی هستند که نظریات رهبری را با ترفندهای خود نادیده گرفته و سعی می‌کنند رهبری را به نحوی کنار بزنند و در ولایت و امامت را ببندند.

وی همچنین با اشاره به اینکه اجرای 2030 خطر امروز کشور است، گفت: می‌خواهند نقشه 150 ساله فراماسون‌ها را پیاده کنند و دنبال آن هستند که ملت را از اسلام دور کرده و فرهنگ منحط غربی را حاکم کنند. امروز خطر اصلی، رفاه‌طلبانی هستند که با اشرافی‌گری، ریخت و پاش‌ها و حقوق‌های نجومی تلاش می‌کنند کشور را به ورطه سقوط بکشانند. خطر، لیبرال‌ها و تسلیم‌طلبانی هستند که نمی‌گذارند آرمان‌های انقلاب به ثمر برسد. خطر آنهایی هستند که با برجام یا 2030 و این نقشه‌ها تلاش می‌کنند که اسلام، انقلاب، رهبر و ملت را به روز سیاه بکشانند. بزرگ‌ترین خطر آنهایی هستند که به فکر ملت نبوده و وعده‌های دروغ می‌دهند. از توسعه و پیشرفت سخن می‌گویند ولی در عمل به فکر ملت نیستند. انسان‌های قدرتمند، اشرافی و حقوق نجوم بگیرها به فکر ملت نیستند.

روحانی با بیان این که بسیاری از مردم قدرت خرید مایحتاج خود را ندارند و مشکلات اقتصادی کمر مردم را خم کرده است، گفت: راه علاج این مشکلات این است که لیبرال‌ها را از مراکز قدرت و مراکز نفوذ کنار بگذاریم. از مجلس و قوه قضاییه نمی‌توانند به وظیفه خود عمل کنند همه زیر سر سازش‌کاران و لیبرال‌هاست. ما باید با لیبرال‌ها و سازش‌کاران مبارزه اساسی و ریشه‌ای کنیم زیر خطر اینها هستند.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی بیان کرد: باید دشمن داخلی خود را به خوبی بشناسیم، همچنین باید خط امام (ره) و رهنمودهای رهبری را بشناسیم، بفهمیم و دنبال کنیم که اگر این کار را انجام دهیم می‌توان با دشمن داخلی مقابله کنیم.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به اینکه رهبری، مکتب و ملت سه عامل اساسی و ریشه‌ای پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: امام (ره) شخصی از خود گذشته بود که مسائل نفسانی و قدرت‌طلبی در قاموس او وجود نداشت. او اسلام را در همه ابعاد شناخته بود و عارف، فقیه، سیاستمدار و عالم به مسائل روز بود. امام فردی عالم، بصیر و آگاه به زمان بود و به همین جهت دچار لغزش و خطا نشد.

روحانی با بیان اینکه امام هر پیشنهاد و طرحی که می‌داد درباره آن ساعت‌ها تفکر، تامل و مطالعه می‌کرد و نسنجیده حرکتی انجام نمی‌داد، خاطرنشان کرد: امام اهل سازش و کرنش نبود و به درستی فهمیده بود سازش با دشمن مایه لغزش و خطا خواهد بود و کشور را به ورطه سقوط می‌کشاند. امام معتقد بود دشمن با مذاکره دست از توطئه خود بر نمی‌دارد. امام فردی جریان‌شناس و دشمن‌شناس بود و زمانی خطر آمریکا را اعلام کرد که بسیاری از رجال سیاسی کشور بر این باور بودند که باید با آمریکا کنار بیاییم. امام زمانی علیه شاه اعلام خطر کرد که بسیاری فکر می‌کردند اگر شاه نباشد، ایران تجزیه می‌شود.

رییس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانش‌نامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام به ملت اعتقاد داشت، گفت: امام با کمک ملت، نهضت اسلامی را شروع کرد و همواره با مردم صداقت داشت و تا آخر راهش را از مردم جدا نکرد.

وی در پایان با بیان اینکه همت امام بلند بود، اظهار کرد: به ما می‌گفتند شما حریف شاه و آمریکا نمی‌شوید اما امام تاکید داشت که ما می‌توانیم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار