اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
در آستانه دهه فجر انفلاب اسلامی
شرکت فولاد خوزستان موفق شد برای سومین بار طی سال جاری رکورد ماهانه خود را بهبود بخشد و با تولید 3 میلیون و یکصد وچهل و چهار هزارتن شمش تاپایان دی ماه ،به رشد 5 درصدی در محصول نهایی دست یابد .
روابط عمومی فولاد خوزستان با انتشار اطلاعیه ای در آستانه دهه فجر و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،ضمن تبریک این مناسبت به کارکنان تلاشگر این شرکت اعلام کرد تولید شمش طی دی ماه به رقم 329 هزارتن و رکورد ارسال محصول صادراتی به 253 هزارتن رسید که هردو رقم ، رکوردهای تازه ای در تولید و ارسال ماهانه فولاد خوزستان محسوب می شوند .


این گزارش به نقل از مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید تصریح دارد رکورد تولید ماهیانه فولاد برای سومین مرتبه در سال جاری ارتقاء یافته است .

اطلاعیه روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به نقل از علی اشکانی پور می افزاید : رکورد پیشین تولید ماهانه مربوط به شهریور ماه امسال با 31 روز کاری و به میزان 328 هزار و 384 تن بود که هم اکنون در سی روز دی ماه پشت سر گذاشته شده است .

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید افزود : رشد 5 درصدی تولید ده ماهه  فولاد خوزستان نسبت به مدت مشابه سال قبل در حالی است که تاکنون اهداف برنامه ای امسال شرکت نیز کاملا محقق شده است .

اشکانی پورخاطرنشان کرد : این رکورد شکنی و موفقیت ها بیانگر تلاش ،همدلی و البته دانش فنی کارکنان تلاشگر و متخصص شرکت فولاد خوزستان ،در راستای رسیدن به (( اقتصاد مقاومتی )) است



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار