شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۷۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
رییس شورای اسلامی شهر اهواز اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها مبنی بر دخالت این شورای در عزل و نصب های شهرداری اهواز را شایعه خواند و گفت: اعضای این شورا تمایلی برای ورود به حواشی ندارند زیرا حواشی برای شورا سم مهلک است.
محمدجعفر فلسفی دوشنبه در بیست و پنجمین جلسه شورای شهر اهواز در نطق پیش از دستور افزود: در تمام عزل و نصب ها نظر شهردار مقدم بوده و اگر مشورتی از سوی اعضای شورای شهر داده شده براساس حفظ حرمت بوده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کدام از شایعات پیرامون دخالت اعضای شورای شهر واقعیت ندارد گفت: اگر به این شایعات به موقع پاسخ نمی دهیم برای آن است که وظیفه اصلی ما نباید بر این حواشی سایه افکند.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز خاطر نشان کرد: از ابتدای این دوره از شورا تلاش بر ایجاد تغییرات، محرز بود زیرا این مطالبه مردم است.

وی با بیان اینکه شهردار اهواز اصل را بر تعامل نهاده اما در پایان بنابر تشخیص خود عمل می کند افزود: حتی اگر فشاری نیز برای عزل و نصب ها باشد تاثیرگذار نخواهد بود.

فلسفی در بخشی دیگر از سخنان خود به دهه فجر اشاره و اظهار کرد: این دهه آغاز یک عصر تاریخی بود که در تعیین سرنوشت ایران و جهان اسلام نقش بی بدیلی داشت.

وی افزود: رژیم شاهنشاهی در روزهای آخر حکومت از هیچ کاری برای سرکوب کردن مردم فروگذار نکرد اما تمام اقدامات آنها نتیجه معکوس داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پس از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و باوجود مشکلات موجود، همچنان شاهد پویایی آن هستیم.

بنابراین گزارش، در هفته های گذشته برخی رسانه ها و شبکه های مجازی تغییرات مدیران در بدنه شهرداری اهواز را نتیجه فشار وارده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرده بودند.


/ایرنا
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment البته منظور از حفظ حرمت فروش صندلي هاي مديريت شهرداري هركدوم به دو نفر هست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
comment
0
0
comment آخي عزيزم چه شوراي نانازي
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
comment
0
0
comment انتصاب مهراب فلسفی زاده تبریک می گیم واقعان شورادرانتصابات دخالت نداند خخخخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار