اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
عدم تخصیص بودجه مجزا به حوزه جوانان در ردیف بودجه سال آیندهرییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد: در ردیف بودجه سال آینده، به حوزه جوانان به طور مجزا بودجه ای تخصیص نیافته است.
به گزارش مقیم، محمود میرلوحی با بیان اینکه بخش قابل توجه جمعیت شهر را جوانان تشکیل می دهند، اظهار کرد: لزوم توجه به جوانان جزو اولویت های مدیریت شهری ست و امیدواریم در بودجه سال آینده بهتر دیده بشود.

وی همچنین از تصویب طرحی در کمیسیون اقتصادی شورا مبنی بر قرار دادن پیوست های موضوعی از جمله پیوست های فرهنگی برای جوانان در ردیف بودجه سال آینده خبر داد و گفت: این پیوست های فرهنگی گر چه در بودجه های فرهنگی معاونت های اجتماعی مناطق و سازمان ها از جمله سازمان فرهنگی هنری، سازمان زیباسازی و... دیده شده است، اما متأسفانه بودجه های فرهنگی در حوزه جوانان را به صورت تجمیع و مشخص از یک خروجی نداریم.

میرلوحی ادامه داد: بحث جوانان می تواند از جمله پیوست ها در جهت اختصاص یافتن ردیف بودجه در سال آینده باشد؛ باید دید مدیریت شهری در چه بخشی مشارکت جوانان را تعریف و برنامه ریزی کرده است( بخش ورزش، بخش اشتغال جوانان، بخش های فرهنگی، فرهنگسراها و امثال اینها.)

این مقام مسئول تصریح کرد:از مهم ترین شعار های این دوره ی شورا مسئله شفاف سازی و پاسخگوییست و مخاطب اصلی لیست امید، جوانان و زنان هستند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در پایان افزود: از دغدغه های شورای پنجم نهادینه کردن مشارکت در بخش های مختلف و استفاده از نقطه نظرات انجمن های تخصصی و سمن های جوانان میباشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار