اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

شوشان - کریم طالقانی : وقتی خلف صالح روح خدا با روحی لطیف، لطیف تر از برگ گل ، نوید تماشايي بودن 22 بهمن را مي دهد. امید و آرامش دوستان و نیز نومیدی و پریشانی دشمنان را در سپهر سیاسی جهان با تدبیری داهیانه و ذهنی سیاستمدارانه و قلمی سحرانگیزاز جنس عصای موسایی ترسیم کرده است.

از آنجایی که تصویر بمراتب بهتر از هزاران هزار کلمه پیام شفاف وروشن را ازجعبه های جادویی و لنزعکاسان و فضای مجازی در کسری از ثانیه انتقال می دهد سکته رژیم اشغالگر قدس و عصبانیت ترامپ دیوانه دور از ذهن نیست.

 تاريخ بار دیگر جمله گرانبهای شهید بهشتی را ثبت و تکرار خواهد کرد که آمریکا عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر و نیز بار دیگر وحدت آحاد امت اسلامی به مثابه رژه ای با صلابت از ارتش امام زمان(عج) لرزه بر اندام دشمن خواهد انداخت.

مقام معظم رهبری با دوراندیشی و دوربینی خود از میدان بزرگ این رزمایش سان دیده وامت خیلی خوب را بخوبی بیان کرده تا امت نیز سپاس رهبر گویند. قطعا این رژه، این حضور و این راهپیمایی تماشاتر از هر تماشایی خواهد بود همه با هم در لبیک به ندای رهبر و خلق حماسه ای جاودان و تماشایی با شرکت در راهپیمایی 22بهمن با امام، رهبری و شهدا تجدید میثاق کرده، دشمنان اسلام را که با خیال واهی خود سعی در ریشه کردن انقلاب می نمایند به خاک سیاه نشانده، توطئه های خائنانه آنها در نطفه خفه کنیم. زهی خیال باطل! که دشمن بپندارد رهبر سرباز ندارد. ایران عاشق ندارد یا بسیجی خون دررگ ندارد. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار