این روزها انتقادها نسبت به عملکرد آب و فاضلاب خوزستان و مسئولین آن به دلیل شوری و بی کیفیتی آب ، بالا گرفته و روزی نیست که نمایندگان و مردم در این خصوص اعتراض نکنند.

"> سریال انتقادها از آب و فاضلاب خوزستان / امام جمعه هندیجان : مسئولین آب و فاضلاب خوزستان از خدا بترسند / 5 سال است که فقط وعده می دهند / آب هندیجان به مرحله خطرناکی رسیده
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۰۵:۵۹

این روزها انتقادها نسبت به عملکرد آب و فاضلاب خوزستان و مسئولین آن به دلیل شوری و بی کیفیتی آب ، بالا گرفته و روزی نیست که نمایندگان و مردم در این خصوص اعتراض نکنند.

 

شوشان / صادقی : این روزها انتقادها نسبت به عملکرد آب و فاضلاب خوزستان و مسئولین آن به دلیل شوری و بی کیفیتی آب ، بالا گرفته و روزی نیست که نمایندگان و مردم در این خصوص اعتراض نکنند.

پس از اعتراض نماینده آبادان مبنی بر سهل انگاری برخی مسئولین آب و فاضلاب خوزستان ، اینبار امام جمعه هندیجان با بیان اینکه آب هندیجان به مرحله خطرناکی رسیده ، گفته است که مسئولین آب و فاضلاب خوزستان و هندیجان از خدا بترسند

به گزارش شوشان ، امام جمعه شهرستان هندیجان در جلسه شورای اداری با اعتراض شدید به سازمان آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب هندیجان به مرحله ی خطرناکی رسیده است، مسئولین آب و فاضلاب خوزستان و هندیجان از خدا بترسید. نگذارید که مردم چوب اشتباهات و اختلافات شما را بخورند.

امام جمعه شهرستان هندیجان در ادامه سخنان خود افزود: EC رودخانه هندیجان بالاست و میزان آب کاهش پیدا کرده است. وی خطاب به مسئولین گفت : به تعهدات خود در مورد تأمین آب هندیجان عمل کنید.

وی بیان داشت: کسانی که تعهد داده بودند ظرف 6 ماه آب هندیجان را از سد آسک تأمین می کنند چرا تاکنون به تعهدات خود عمل نکرده اند؟ اگر هم اختلافی وجود دارد، نباید مردم چوب این اختلافات را بخورند.

امام جمعه شهرستان هندیجان با اشاره به پروژه دیگر که تأمین آب هندیجان از سد کوثر می باشد اظهار داشت:اکنون 5 سال است که از شروع آن می گذرد و هیچ گونه پیشرفت کاری بابت این پروژه صورت نگرفته و نیم کاره رها شده است ما باید به تعهداتی که می دهیم جامه عمل بپوشانیم و نباید تحریم ها را بهانه کم کاری خود قرار دهیم و اینگونه مسائل را به مسائل کاری خود ربط دهیم.

امام جمعه شهرستان هندیجان در پایان گفت: باید باورمان شود که خداوند ناظر بر اعمال ماست و ما در محضر او قرار داریم و بدون هیچ شکی روز قیامت راه فراری نیست،لذا نسبت به این ملت غیور،متدین و حماسه ساز و شهید پرور بی تفاوت نباشیم و به تعهداتی که بر عهده ما می باشد عمل کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار