اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی خوزستان:
محمد جوروند: امسال اتفاق خوبی که رخ داده خوشبخت هستیم از اینکه هشت مورد از کتابفروشی های خوزستان نیز در کنار دیگر ناشران تولیدات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند.
محمد جوروند در مراسم افتتاحیه ی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه امسال سی و ششمین جشنوراه فیلم فجر مورد استقبال 20 هزار خوزستانی قرار گرفت؛ بعد از این نمایشگاه نیز جشنواره بین المللی تئاتر اهواز را برای نخستین بار در خوزستان برگزار می کنیم.

امسال سه سالن داریم با 340 غرفه، 145 ناشر نمایندگی و ناشر فروش متمرکز نیز 30 ناشر استانی، 17 ناشر عرب در این نمایشگاه خواهیم داشت.

با اشاره به تدارک دیدن برنامه های جانبی خیلی خوب در نمایشگاه کتاب تصریح کرد: امسال اتفاق خوبی که رخ داده خوشبخت هستیم از اینکه هشت مورد از کتابفروشی های خوزستان نیز در کنار دیگر ناشران تولیدات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند.

با اشاره به اینکه سال گذشته با وجود پدیده گرد و غبار استقبال خوبی از نمایشگاه شد، افزود: 650 میلیون بن اختصاصی نمایشگاه امسال است و سال گذشته نیز 600 میلیون اختصاص دادیم منتها یک میلیارد و 200 میلیون تومان فروش کتاب داشتیم.

خبر داد: همزمان با نمایشگاه کتاب هفته قرآن و عترت را نیز برگزار می کنیم؛ برنامه های متنوعی برای این هفته در سط کل استان برگزار می شود و البته برخی از آنها در نمایشگاه کتاب خواهند بود.











































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار