اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
معاون اداره‌کل ورزش خوزستان:
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که اقدامات هیات نجات غریق خوزستان تاکنون موثر و ارزشمند بوده است، گفت: مطمئنا در چهار سال آینده نیز شاهد تحولات جدیدی در نجات غریق خواهیم بود.
ابراهیم نصیری در نشست با هیات نجات غریق خوزستان با تمجید از اقدامات صورت گرفته از سوی هیات نجانت غریق استان و پیشرفت این رشته در کشور، اظهار کرد: این هیات عملکرد خوبی از نظر کمی و کیفی داشته است و مسوولان آن گام های موثری در توسعه و ارتقا مهارت های فنی ناجیان غریق استان داشته اند

وی با بیان این که امیدوارم این روند خوب و رو به رشد ادامه داشته باشد، گفت: این هیات تعامل خوبی با ادارات و استخر داران استان دارد و این امر نیز در روند خوب هیات استان تاثیرگزار بوده است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان نیز به هیات های فعال توجه دارد و اقدامات صورت گرفته از سوی آقای حاجیان، رییس هیات نجات غریق خوزستان نیز ارزشمند و قابل تقدیر است. 
 
وی بیان کرد: مطمئنا در چهار سال آبنده نیز با عملیاتی شدن برنامه های این هیات، شاهد تحولات اساسی و جدید خوزستان در کشور خواهیم بود.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار