اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
استاندار خوزستان:
شریعتی از منعقدشدن تفاهم چندجانبه‌ای بین معاونت زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان خبرداد و گفت: امیدواریم با هماهنگی که امروز انجام شد در سال 97 تغییر جدی در راه‌های خوزستان ایجاد شود.
غلامرضا شریعتی در جلسه‌ای که امروز (2 اسفندماه) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری برگزار شد، با گله‌مندی نسبت به عدم تناسب بین حمل کالا و جابه‌جایی مسافر با استانداردهای راه در خوزستان، اظهار کرد: خوزستان در حمل کالا رتبه اول یا دوم، در جابه‌جایی مسافر رتبه سوم یا چهارم را دارد اما از لحاظ استانداردهای راه‌ها در رتبه ششم قرار دارد. 
  
وی افزود: باید تلاش شود تا متناسب با جا‌به‌جایی‌های که در خوزستان انجام می‌شود از زیرساخت‌های راهی برخوردار شویم. یعنی در این زمینه انتظار داریم در استاندارد راه نیز رتبه سوم را داشته باشیم و از این استاندارد مطابق با خدماتی که ارائه می‌دهیم برخوردار شویم. 
  
استاندار خوزستان با اشاره به تفاهم‌نامه چند جانبه‌ای که امروز بین معاونت زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان منعقد شد، گفت: در این تفاهم‌نامه معاونت زیرساخت‌ها تعهد می‌کند که به میزان افزایش بودجه استانداری در خصوص راه‌های خوزستان افزایش بودجه را داشته باشد. 
  
شریعتی ادامه داد: امیدواریم با این هماهنگی که امروز انجام شد در سال 97 یک تغییر جدی در راه‌های خوزستان ایجاد شود. پروژه‌های زیادی منعقد شده اما اعتباری که به استان تعلق می‌گیرد رقم پایینی است و موجب می‌شود پیشرفت پروژه‌ها کند شود و نارضایتی مردم را در پی داشته باشد. 
    
وی بیان کرد: امیدواریم سال آینده هم از طرف استان و هم از طرف شرکت زیرساخت افزایش اعتبار قابل ملاحظه‌ای صورت بگیرد تا بتوانیم در این زمینه توسعه قابل ملاحظه‌ای داشته باشیم. 
  
شریعتی ادامه داد: همچنین امیدواریم برخی از بزرگراه‌های خوزستان که تکه تکه هستند را متصل کنیم و شرایط را برای انتقال بار و جابه‌جایی مسافر بهبود بخشیم. 


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار