اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۶۹۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
امام جمعه آبادان:
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور : در پالایشگاه آبادان( نه در فاز دو) به سفارش مدیران همین الان نیرو وارد شده آنگاه بچه های تحصیل کرده آبادانی باید بیکار بمانند.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور ظهر امروز در آئین افتتاحیه شهرک خودرویی آبادان افزود: اگر موانع برطرف شود، دندانها برای جیب سرمایه گذار تیز نشود و کار ها انجام شود به طور حتم شاهد توسعه و رونق خواهیم بود.

وی اظهار کرد: راه اندازی شهرک خودرویی نشانه آن است که امکان انجام کارهای بزرگ وجود دارد.

وی تصریح کرد: وقتی مقام معظم رهبری، اشتغال را اولویت کاری مدیران قرار می دهند مسئولان نیز باید دست به دست هم دهند تا اینکار انجام شدنی باشد.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه استان خوزستان از محرومیت های فراوانی برخوردار است، گفت: به رغم آنکه استاندار از تمام ظرفیت ها برای توسعه استفاده می کند اما باز هم کاستی های زیادی در سطح استان وجود دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: استان خوزستان از زمان سازندگی دچار عقب ماندگی شد و آنگونه که باید و شاید بازسازی می شد، نشد و مثل سایر استانها برای توسعه آن برنامه ریزی نشد.

وی اظهار کرد: با تمام دست و پایی که می زنیم هنوز کارهای در زمین مانده زیادی وجود دارد، دشمن با تمام توانش در جهت نابودی نظام تلاش می کند و به دنبال زهره چشم گرفتن از مردم است و لذا بایستی به آن توجه کنیم.

امام جمعه آبادان گفت: توجه به سرمایه گذاریهای داخلی باید مد نظر قرار گیرد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور افزود: در آبادان کسی حرف جوانان را نمی شنود، مسئولان ما پوست کلفت شده اند، در پالایشگاه( نه در فاز دو) به سفارش مدیران همین الان نیرو وارد شده آنگاه بچه های تحصیل کرده آبادانی باید بیکار بمانند.

وی اظهار کرد: بایستی به سرمایه گذاران بخش خصوصی فرصت داد و از آنان حمایت شود، با تمام انرژی در کنار سایر مدیران در حال رفع موانع خواهم بود.

وی تصریح کرد: رده های میانی منطقه آزاد اروند می توانند با همت و همراهی، آینده خوبی را برای آبادان رقم بزنند و روزی برسد که دیگر دغدغه بومی و غیر بومی نداشته باشیم، جوانان منطقه کارد به استخوانش رسیده است.


/مهر
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment باسلام چرا هیچ کس به داد جوانان ملاثانی نمیرس از بیکاری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment باسلام چرا هیچ کس به داد جوانان ملاثانی نمیرس از جوانان ملاثانی بیکار هستند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار