اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
با حضور معاونین وزیر نفت انجام شد؛
با حضور معاون امور پتروشیمی و معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت سه طرح پایین دستی و یک تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افتتاح شد.
امروز دوشنبه هفتم اسفندماه با حضور سیدرضا نوروززاده و حبیب الله بیطرف سه طرح پایین دستی و یک تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افتتاح شد. 
  
این طرح‌ها از مجموعه طرح‌های صنایع تکمیلی و پایین دستی پتروشیمی به شمار می‌روند و مجموع سرمایه گذاری آن‌ها 15.1 میلیون دلار است که با بهره‌برداری از آن‌ها 152 شغل مستقیم ایجاد می‌شود. 
  
این کارخانه‌ها سالانه 146 هزار تن آمیزه، مستربچ و کامپاندهای پلیمری و گرانول حاصل از بازیافت کیسه‌های شیرینگ تولید می‌کنند و محصولات آن‌ها در صنایع ساختمانی، خودرو، بسته‌بندی، نساجی و خانگی کاربرد دارد. 
  
مساحت این سه کارخانه‌ 115 هزار و 350 متر است که 5 هکتار آن در اراضی شرکت پتروشیمی مارون است. 2 طرح از این طرح‌ها از محصولات پایین دست شرکت پتروشیمی مارون به شمار می‌رود. 
  
انواع محصولات پلیمری شرکت پتروشیمی مارون شامل  HDPE، LDPE، LLDPE و PP با گریدهای مختلف و ضایعات کیسه‌های شیرینگ، خوراک این شرکت‌ها هستند. 
  
همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی در مساحت 10 هزار مترمربع در اراضی شرکت پتروشیمی مارون با 400 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ریالی و ارزی از دیگر طرح‌هایی است که امروز با حضور معاونین وزیر نفت به بهره‌برداری رسید.


/ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار