شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: کمیته های مختلف در رابطه با سفرهای نوروزی تشکیل شده است و تمهیدات لازم اندیشیده شده و آمادگی در دستگاه های مختلف از چند ماه قبل شروع شده است و به حمدالله در حال رسیدن به اوج است تا بتوانیم میزبانی خوبی از مهمان های نوروزی داشته باشیم. 

غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه 9 اسفندماه در نشست شورای ترافیک استان با اشاره به کاهش تلفات جاده ای در استان گفت: خوشبختانه از نظر تعداد کاهش تلفات و مصدومان تصادفات درون شهری و برون شهری استان خوزستان بیشترین کاهش را در کشور داشته است اگرچه باز هم آمار بالاست و استان رتبه هفتم کشور را دارد و شرایط باید بهتر شود.

استاندار خوزستان افزود: با توجه به اینکه ما در حمل کالا در کشور رتبه اول یا دوم هستیم و در جا به جایی مسافر استان سوم هستیم و از لحاظ استانداردهای راه‌ استان ششم کشوریم و در عین حال از نظر آمار تلفات در کشور رتبه هفتم هستیم نشاندهنده این است که دست اندرکاران راه و شهرسازی، راهداری، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه خوب کار کرده اند.

شریعتی با اشاره به لزوم بهبود کیفی جاده ها تاکید کرد: اداره راهداری در ترمیم، بهبود و استانداردسازی جاده ها در سال آینده اقدامات جدی تری نشان دهد اگرچه در سال ۹۶ در این حوزه اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس شورای ترافیک استان ادامه داد: همچنین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه تمهیدات لازم برای کنترل بیشتر جاده ها و تهیه و نصب دوربین ها و تجهیزات مورد نیاز را داشته باشند تا در کنار دیگر دستگاه ها با هماهنگی بین بخشی بتوانیم امنیت جاده ها را افزایش دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی تصریح کرد: کمیته های مختلف در رابطه با سفرهای نوروزی تشکیل شده است و تمهیدات لازم اندیشیده شده و آمادگی در دستگاه های مختلف از چند ماه قبل شروع شده است و به حمدالله در حال رسیدن به اوج است تا بتوانیم میزبانی خوبی از مهمان های نوروزی داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار