شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
با حضور استاندار و نماینده اندیمشک:
راهنمای جذب سرمایه گذاری و میز خدمت خوزستان شامگاه چهارشنبه با حضور استاندار و نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در شرکت شهرک های صنعتی استان گشایش یافت.
حضور استاندار خوزستان و نماینده اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی، راهنمای جذب سرمایه گذاری و میز خدمت در شرکت شهرک های صنعتی افتتاح شد.

 اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در مراسم افتتاحیه راهنمای جذب سرمایه گذاری بیان داشت: راهنمای جذب سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی به عنوان زیرساخت اصلی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان و بسترساز برای جذب سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان عمل می کند.

وی اظهار کرد: در این مرکز کارشناسان شرکت شهرک های صنعتی، به تشریح زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و تسهیل روند جذب سرمایه گذاری می پردازند.

محمدیان تسهیل فرایند سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان از اهداف زیرساخت های اصلی شهرک های صنعتی است اذعان داشت: مجوز سرمایه گذاری برای احداث واحدهای صنعتی در محدوده شهرک های صنعتی استان در کم تر از یک روز صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان در ادامه گفت: مرکز راهنمای جذب سرمایه گذاری در واقع به عنوان یک مشاور برای معرفی جذابیت ها و ظرفیت های مناسب سرمایه گذاری در بخش صنایع استان عمل می نماید.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از سرمایه گذاران داخلی و خارجی از ظرفیت ها، جذابیت ها و توانمندی های صنعتی و زیرساختی استان خوزستان بی اطلاع هستند، اذعان کرد: فعال شدن راهنمای جذب سرمایه گذاری، زمینه لازم برای ایجاد اشتغال مولد، بهبود فضای کسب و کار و ارزش افزوده فراهم می کند.

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در این مراسم، راه اندازی راهنمای جذب سرمایه گذاری در شرکت شهرک های صنعتی استان را اقدامی لازم برای معرفی و شناساندن ظرفیت های اقتصادی و زیربنایی استان و در نهایت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست.

وی با بیان اینکه بیش تر زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان فراهم شده اظهار داشت: این بسترها باید به درستی برای علاقه مندان به سرمایه گذاری تبیین گردد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار