اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۰

مراقب ابو باشیم/ نگاهی به انتخاب های جدید صنعت نفت آبادان

باشگاه صنعت نفت در حالی فرایند جذب بازیکن برای حضور در لیگ دسته یک را آغاز کرده که چند انتخاب اخیر آن نشانگر رویکردهای این باشگاه در به خدمت گرفتن بازیکنان غیربومی و نه چندان مطرح بوده است. استثناهای این قاعده تا به امروز تنها حسین بغلانی و زبیر نیک نفس بوده اند. کارشناسان و هوادارن فوتبال ابادان باید قبل از اینکه دیر شود نظرات خود را در این باره اعلام کنند. در ذیل نگاهی داریم به برخی بازیکنان جدید نفت.

1. جواد ضیغمی بازیکن سابق تیم فوتبال ابومسلم مشهد با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان ملحق شد و قرارداد خود را امضا کرد. به گزارش تارنمای رسمی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، ضیغمی با امضای قرارداد دو ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۴ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است، سابقه حضور در تیم‌های ابومسلم خراسان و فجر شهید سپاسی شیراز را در کارنامه خود دارد.ضیغمی متولد شهر مشهد است و در پست هافبک کنار بازی می‌کند.

2. عباس کاظمیان بازیکن سابق تیم فوتبال پاس همدان با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی یک ساله به تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان ملحق شد و قرارداد خود را امضا کرد. عباس کاظمیان با امضای قرارداد یک ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۸ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است، سابقه حضور در تیم‌های کوثر تهران، آلومینیوم اراک، آلومینیوم هرمزگان، فجر سپاسی شیراز، و پاس همدان را در کارنامه خود دارد.کاظمیان متولد شهر کاشان است و در پست دفاع راست بازی می‌کند.

3. محمد قاسمی‌نژاد بازیکن اسبق تیم فوتبال گهر درود با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی ۳ ساله به تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان ملحق شد و قرارداد خود را امضا کرد. قاسمی‌نژاد با امضای قرارداد ۳ ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۵ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است، سابقه حضور در تیم‌های نفت محمود آباد، گهر درود، و مس سرچشمه را در کارنامه خود دارد.قاسمی‌نژاد متولد شهر بابل است و در پست هافبک راست بازی می‌کند.

4. مهدی نصیری بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان ملحق شد و قرارداد خود را امضا کرد.

نصیری با امضای قرارداد ۲ ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۵ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است، سابقه حضور در تیم‌های اتکا گلستان، شاهین بوشهر، و سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد.نصیری متولد شهر اصفهان است و در پست دفاع وسط بازی می‌کند.

5.رحیم مهدی زهیوی بازیکن سابق تیم فوتبال نفت تهران با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان ملحق شد و قرارداد خود را امضا کرد. زهیوی با امضای قرارداد ۲ ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۵ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان به این تیم پیوسته است، سابقه حضور در تیم‌های شهرداری یاسوج، نفت مسجد سلیمان، استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس، و نفت تهران در کارنامه خود دارد. زهیوی متولد سوسنگرد در استان خوزستان است و در پست هافبک میانی بازی می‌کند.

6. حسین بغلانی بازیکن سابق طلایی‌پوشان با نظر ابراهیم قاسم‌پور و با عقد قراردادی دو ساله با تیم فوتبال بزرگسالان صنعت نفت آبادان قرارداد خود را تمدید کرد.

حسین بغلانی با امضای قرارداد دو ساله به طلایی‌پوشان آبادان پیوست.این بازیکن ۲۳ ساله که با پیشنهاد قاسم‌پور سرمربی طلایی‌پوشان با این تمدید کرد، سابقه حضور در تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان را در کارنامه خود دارد.بغلانی متولد شهر ماهشهر است و در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند.

 

منبع : فیدوس


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار