اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و به لحاظ آمادگی و اقتدار بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، مانور سلامت نوروزی با همكاري ديگر ادارات در این شهرستان به اجرا در آمد.
سرپرست معاونت بهداشت دانشكده علوم پزشكي شوشتر گفت: طرح سلامت نوروزي هرساله همزمان با سراسر كشور در آستانه نوروز از 15 اسفندماه سالجاری آغازشده و تا 15 فروردین ماه97 ادامه خواهد داشت. 

دكتر محمد افشار در حاشيه برگزاری مانور سلامت نوروز ۹۷ در شوشتر اظهار داشت: به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و به لحاظ آمادگی و اقتدار بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای، مانور سلامت نوروزی با همكاري ديگر ادارات در این شهرستان به اجرا در آمد. 

رئيس مركز بهداشت شهرستان هدف از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی را نظارت و کنترل بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و حفظ سلامت شهروندان و مسافران دانست و خاطر نشان كرد: در تمام طول سال و به ويژه  ایام نوروز، شهروندان و مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، عدم مدیریت صحیح فاضلاب ها، رعایت نشدن مسائل بهداشتی در اغذيه فروشي ها و رستوران ها و سوء مدیریت در امحاء پسماند و زباله های سطح شهرستان با  سامانه  190 تماس بگيرند تا رسيدگي شود.

دكتر افشار افزود: نمونه‌برداری از مواد غذایی، بازدید از مراکز پخش مواد غذایی و واحدهای پخش لوازم بهداشتی و آرایشی، کلر سنجی آب، موضوعات بهداشت و درمان و نمونه‌برداری میکروبی و شیمیایي توسط نیروهای کشیک در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش معاونت بهداشت انجام می‌شود.

وي در پايان با تاكيد دوباره بر سامانه تلفتي 190 گفت: شهروندان گرامي جهت پیگیری مشکلات و مسایل بهداشتی مي توانند با سامانه تلفنی 190 تماس حاصل نمايند تا بازرسین بهداشت محیط در اسرع وقت پیگیری و اقدامات لازم جهت رفع نقص را انجام دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار