شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۶

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان گفت: با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در عراق به دنبال برپایی نمایشگاه در کشور عمان هستیم.

افشین حیدری در کارگروه صادرات غیرنفتی اظهار کرد: قرار بر این بود که یک نمایشگاه تخصصی صنایع دستی در عراق دایر کنیم که سرمایه‌گذار این طرح به دلیل برخی مشکلات موفق به اجرای این طرح نشد.

وی بیان کرد: با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در عراق به دنبال برپایی نمایشگاه در کشور عمان هستیم.معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تصریح‌ کرد: متاسفانه در حال حاضر تولیدکنندگان قوی استان به دلیل نداشتن کارت صادرات محصولات خود را از طریق واسطه صادر می‌کنند که این موضوع به سود آن‌ها نیست.

وی اضافه‌ کرد: صدور کارت‌های صادراتی برای تولیدکنندگان صنایع دستی قدری زمان بر است لذا انتظار می‌رود که این مشکل برطرف شود.

حیدری افزود: برای تسریع در روند صدور کارت صادراتی با امکانات موجود کارگاه آموزشی را تشکیل تا سازمان بازرگانی کلاس‌های آموزشی را هر چه سریع‌تر برگزار کند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: تفاهمنامه‌ای با بانک توسعه صادرات امضا کردیم که صادرکنندگان می‌توانند از تسهیلات این تفاهمنامه بهره‌مند شوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار