اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
اقدام عملی برای رفع مشکلات گروه ملی انجام نشده استمالک گروه ملی صنعتی فولاد ایران گفت: متأسفانه با وجود دو مصوبه ستاد تسهیل ملی و تکلیف به بانک ملی برای کمک به شرکت و تأمین مالی برای تهیه مواد اولیه و راه‌اندازی خطوط تولید که نتیجه آن می‌توانست پرداخت حقوق به پرسنل شریف باشد، تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته است.
سید عبدالرضا موسوی بامداد 26 اسفندماه در پست اینستاگرامی خود با اشاره به تلاش‌ها برای حل مشکلات گروه ملی فولاد ایران، نوشت: سلام خدمت همه همکاران محترم. همانگونه که همه می‌دانید مشکلات گروه ملی سال‌ها است که گریبانگیر آن است و مشکل یکی دو ماه و دو سال و سه سال نیست بلکه چندین سال است. 

وی در ادامه نوشت: بنده از اول آذر آمدم و تلاش کردم هر چه توان دارم بکار گیرم تا مشکلات شرکت و پرسنل بزودی حل شود اما متأسفانه با وجود دو مصوبه ستاد تسهیل ملی و تکلیف به بانک ملی برای کمک به شرکت و تأمین مالی برای تهیه مواد اولیه و راه‌اندازی خطوط تولید که نتیجه آن می‌توانست پرداخت حقوق به پرسنل شریف باشد، تا کنون اقدام عملی صورت نگرفته است و هر روز بنده و آقای محمودی از مراجع مختلف پیگیری رفع مشکلات بودیم تا چهارشنبه که با وزیر اقتصاد ملاقات داشتم و ایشان هم به معاون امور بانکی دستور داد از همان روز تا شنبه، هر جلسه‌ای لازم است تشکیل شود و شنبه آخرین روزی باشد که بهر نحوی برای حل تصمیم نهایی گرفته شود. معاون امور بانکی در عصر همان روز با حضور بنده و آقای محمودی و تعدادی از مدیران محترم بانک ملی جلسه تشکیل داد و تا ساعت نه شب ادامه داشت که دستور دادند روز پنج‌شنبه بنده و بانک ملی روز آخرین درخواست‌ها و مشکلات و راه حل را مذاکره کنیم که آن جلسه هم برگزار شد و فردا ساعت 10 صبح آخرین جلسه با مدیرعامل محترم بانک ملی برگزار خواهد شد و اگر توافق صورت گرفت که برای اجراء ابلاغ خواهد شد، در غیر این صورت ظهر با حضور وزیر محترم اقتصاد یا معاون ایشان آخرین جلسه تشکیل می‌شود که تکلیف قرارداد و مسئولیت دو طرف و نحوه و زمان تأمین مالی مشخص شود. 

موسوی در انتها نوشت: با توجه به اینکه به دلیل عدم اجرای تعهدات و قول و وعده‌های بانک که به دلیل مشکلات خاص خود تا کنون عملی نشدند، تقاضا کردم در صورتی که مشکل فردا حل نشود قرارداد فسخ شود. امیدوارم که بانک ملی همکاری لازم را به عمل آورد و مقداری منابع مالی برای پرداخت به پرسنل در اختیار شرکت گروه ملی قرار دهد. آقای محمودی در شش ماهه اول سال تلاش کرده و مبلغ 180 میلیارد تومان از بانک منابع گرفته و حقوق‌ها را تسویه کرده است. همچنین بنده هم که تمام وقتم را برای حل مشکل گذاشتم و سه ماه حقوق پرداخت کردم هر روز توسط عده‌ای مغرض بی‌دلیل ناسزا می‌شنوم اما شهامت ندارند که اسم و رسم واقعی خود را آشکار کنند. حتما چهره از نقاب‌شان خواهد افتاد که به ناحق ما را مقصر ایجاد مشکلات گروه ملی معرفی می‌کنند. امیدوارم نتیجه این همه پیگیری پرداخت به پرسنل در آخرین روز سال و رفع مشکل تولید از فروردین باشد. به امید خدا فردا حتما آخرین خبر را به اطلاع خواهم رساند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار