اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۳۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان: انتخاب محمود شمیلی به عنوان سرپرست شرکت توسعه نیشکر ظرفیت بزرگی را در رونق اقتصادی خوزستان ایجاد خواهد کرد / شرکت نیشکر، به شرکتی متعلق به خوزستانی ها تبدیل خواهد شد
امیدواریم با همکاری و همدلی همه مسئولین، نمایندگان و بخصوص کارکنان و کارگران شرکت توسعه نیشکر شاهد شکوفایی این شرکت بزرگ اقتصادی در استان باشیم.
نماینده مردم اهواز در گفتگو با شوشان با اشاره به انتخاب محمود شمیلی به عنوان سرپرست شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: تخصص، سابقه و همچنین بومی بودن محمود شمیلی، پتانسیل بالایی را جهت ایجاد آرامش در خوزستان و تبدیل شرکت نیشکر، به شرکتی متعلق به خوزستانی ها ایجاد خواهد کرد. 

الباجی افزود: امید است با توجه به شایستگی ها و توانمندی های سرپرست شرکت توسعه نیشکر ، همه خوزستانی ها خود را ذینفع در این شرکت بزرگ بدانند و نیشکر از این حالت غریبه بودن برای مردم خوزستان بیرون بیاید.

وی افزود: امیدواریم با همکاری و همدلی همه مسئولین ، نمایندگان و بخصوص کارکنان و کارگران شرکت توسعه نیشکر و همچنین توانمندی علمی و اجرایی سرپرست شرکت توسعه نیشکر، شاهد شکوفایی این شرکت بزرگ اقتصادی در استان باشیم. بی شک می توان با همدلی و برنامه ریزی، در جهت شکوفایی اقتصادی خوزستان و رفع بیکاری در استان گام های موثر را برداشت.

گفتنی است، محمود شمیلی دارای دکترای تخصصی کشاورزی در رشته زراعت و اصلاح نباتات بوده و پیش از این در موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر مشغول فعالیت بود.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
comment
0
0
comment "تبدیل شرکت نیشکر، به شرکتی متعلق به خوزستانی ها ایجاد خواهد کرد. "
نیشکر متعلق به همه ایران است و صد البته خوزستانی های که در آن هم اکنون نقش بسیار پرنگی دارند چه در سطوح مدیریت عالی وچ ه درسطوح دیگر.
همه کسانی که از نزدیک با این مجموعه عظیم و کم نظیر آشنا هستند اذعان می‌کنند که مهندس نسیم صادقی نقش بی‌بدیلی در شکوفایی این شرکت و نجات آن از ورشکستگی و نابودی آن داشت.
اکنون با ظریفت بالای تولیدی و وضعیت مناسب مالی ادامه راه ایشان نیازمند تلاش بسیار و همت مضاعف است تا خدای ناکرده سرنوشت شرکت توسعه نیشکر به وضعیتی دچار نشود که بعد از چندی آه و ناله سر دهیم که ای کاش مقاصد سیاسی و اغراض شخصی را در انتصابات لحاظ نمی‌کردیم!!
حقیقت آن است که اگر بودند طیف گسترده‌ای از مدیران با تعهد و تخصص و توانایی و تدبیر و پاکدستی مثل مهندس نسیم صادقی، اکنون وضعیت صنعت ما چنین اسفبار نبود!
comment
کارگر توسعه نیشکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
comment
0
0
comment خداوند .... کند آن نمایندگانی را که با دخالت خودشان در پی نابودی توسعه نیشکر هستند اینها همه به دنبال رانت و سودجویی از توسعه بودند با حضور مهندس صادقی توانشان نمیرسید الان مترسکی رو بر این سمت گذاشتند تا هر کاری دوست دارند بکنند، گروه ملی که الان دچار مشکل شده به خاطر دخالت نمایندگان بوده خدا به داد پرسنل و خانواده پرسنل توسعه نیشکر برسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار