اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
امیر دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سال نو از تلاش وزحمات خبرنگاران و مدیران رسانه های کشور به عنوان جهاد گران عرصه تولید قدرت نرم نظام اسلامی تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش ایسنا، متن این پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار ، یا محول الحول والاحوال، یا مدبر اللیل و النهار ، حول حالنا الی احسن الحال

در آستانه سال جدید و آغاز بهارطبیعت و با توسل به انفاس قدسیه امام محمد باقر و امام علی الهادی علیهما السلام ضمن تبریک این ایام فرخنده، به سهم خود از نقش تعیین کننده شبکه اطلاع رسانی کشور در تقویت امنیت ملی پایدار و کم نظیر جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون شهیدان و مجاهدت بی وقفه سربازان مخلص این عرصه خطیر می باشد، سپاسگزاری می کنم. بی‌شک تلاش‌های صادقانه اصحاب رسانه و قلم به ویژه خبرنگاران سختکوش و متعهد در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مسئولانه رخدادها و فراز و فرودهای متعدد داخلی و خارجی در سال ۱۳۹۶ نقش تعیین کننده ای در ایجاد امنیت و آرامش روانی در جامعه وپیشبرد اهداف عالی کشور داشته است.

امیدوارم در سال آینده و در سایه هوشمندی، تیزبینی و تلاش بیش از پیش اصحاب رسانه بتوانیم با تداوم همکاری های مشترک، شتاب بیشتری برای دستیابی به اهداف و منافع ملی در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ایجاد نماییم.

سالی سرشار از موفقیت، سربلندی و شادکامی را برای یکایک همکاران بلافصل خود در عرصه رسانه و اطلاع رسانی آرزو می کنم .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار