اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
فرزین حاتمی کاکش مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری از استقرار 16 کیوسک «از من بپرس » ویژه مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.

حاتمی کاکش عنوان کرد: طبق روال هرسال و در آستانه فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز و به منظور تسهیل در رفت و آمد و گشت و گذار میهمانان نوروزی در شهر، تعداد 16 کیوسک از من بپرس در سطح مناطق هشتگانه شهرداری مستقر شدند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل به تشریح محل استقرار این کیوسکها پرداخت و گفت: محل استقرار این کیوسکها در سطح مناطق هشتگانه در منطقه یک: در میدان شهدا جنب پل سفید، ابتدای بلوار ساحلی شهید فهمیده و چهارراه آبادان، منطقه دو میدان شهید چمران روبروی محل دائمی نمایشگاههای استان، بلوار ساحلی کیانپارس روبروی پارک دولت، میدان هجرت(راه آهن)، منطقه سه میدان شهید بندر، سه راهی فرودگاه، سه راهی تپه، منطقه 4 جاده ساحلی جنب پارک شقایق(قوری)، میدان کارگر(دانشگاه آزاد)،منطقه شش میدان انقلاب(سه راه خرمشهر) منطقه هفت میدان پنج نخل، منطقه هشت میدان جواد الائمه می باشد.

وی به اقلام توزیعی در این کیوسکها اشاره کرد و افزود: در این کیوسکها یک پکیج شامل دفترچه راهنمای پارکهای مناطق، فرم نظر سنجی، پژواک شهر و نیز کیسه زباله مخصوص اتومبیل و تقویم سال 1397 به میهمانان و مسافران نوروزی ارائه می شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: امسال در نشریه پژواک شهر که میان مسافران نوروزی و شهروندان توزیع می شود، مطالب متنوعی از جمله فرصت های سرمایه گذاری، نقشه شهر اهواز ، راهنمای راهیان نور و مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس جهت اطلاع مخاطبین ارائه شده است.

حاتمی کاکش در پایان خاطرنشان کرد: ساعات کار کیوسکهای از من بپرس و پاسخگویی به شهروندان و میهمانان نوروزی از ساعت 8:30 صبح لغایت 8 شب می باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با فراهم شدن امکانات و زمینه های لازم خدماتی و رفاهی در ایام نوروز امسال، خاطره خوشی برای مسافران رقم خورده و رضایتمندی لازم شهروندان و میهمانان نوروزی فراهم شود.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار