اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: 400 واحد صنعتی و تولیدی در خوزستان به منظور رونق بیشتر و افزایش میزان تولید در حال ساماندهی هستند.
نوراله حسن زاده بیان کرد: این طرح از سال 96 آغاز شده و باید تا پایان اردیبهشت امسال به پایان می رسد.

وی گفت: در صورت تکمیل نشدن اطلاعات مربوطه، خدمات رسانی به این واحدهای صنعتی به دلیل الزامات سامانه ای دچار مشکل خواهد شد به همین منظور ضرورت دارد واحدهای فعال تا پایان اردیبهشت امسال به کارشناسان معاونت امور صنایع مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند.

حسن زاده درادامه با بیان اینکه پارسال 333 فقره با مبلغی بالغ بر سه هزار و 401 میلیارد ریال برای

طرح های صنعتی فعال در این استان معافیت گمرکی صادر شد اظهارکرد: براین اساس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از لحاظ مبلغ معافیت در رتبه نخست کشور و از نظر تعداد در جایگاه چهارم قرار گرفت.

وی افزود: تعداد معافیت های صادره در خوزستان برای طرح های نیمه تمام در سال 96 نسبت به سال 95 بیش از 2 و نیم برابر رشد داشت و این میزان رشد نسبت به سال 92 به عنوان سال پایه انتخابی معادل 14.5 برابر است. 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان درادامه با اشاره به میزان سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال در حوزه صنعت و تولید بیان کرد: پارسال تعداد 139 پروانه بهره برداری با اشتغالی بالغ بر 2 هزار و 157 نفر و سرمایه گذاری معادل 10 هزار و 806 میلیارد ریال صادر شد.

حسن زاده افزود: در سال 96 حدود یک هزار و 600 تاییدیه سوخت یارانه ای برای استفاده واحد های صنعتی فعال خوزستان از طریق سامانه تجارت آسان صادر شد.

وی ادامه داد: پارسال 93 واحد صنعتی فعال خوزستان برای دریافت و استفاده از مواد اولیه به وزارت صنعت، معدن و تجارت و بورس کالا معرفی شدند.

وی در خصوص میزان پروانه های صادره آسانسور نیز عنوان کرد: پارسال تعداد 15 فقره پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور صادر و پروانه 9 واحد نیز تمدید شد.


/ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار