اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت:بهره برداری در این شرکت بزرگ تولید شکر از امروز شنبه از سر گرفته شده است.
امید اسدبیک با بیان اینکه فعالیت و بهره برداری در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در پی اعتراض و اعتصاب کارگران در هفته گذشته با مشکل مواجه شده بود افزود: بهره برداری و فعالیت در این کارخانه از روز شنبه مجددا آغاز شده و با روشن کردن کوره بخار تولید شکر در این شرکت نیز از سر گرفته می شود.

وی افزود: با حضور کارگران آبیار در مزارع نیشکر از صبح روز شنبه کار آبیاری مزارع مجددا از سر گرفته شده است.

مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه همچنین با صدور اطلاعیه ای خطاب به کارکنان این شرکت اعلام کرد: امسال ( 97-96 ) یکی از سخت ترین سال های بهره برداری این شرکت بود چرا که کارخانه ای که رزق و روزی هزاران خانواده را تامین می کند بارها خاموش شد‌.

وی اظهار کرد:از آنجا که اعتصاب و جلوگیری از تولید ، معیشت چند هزار خانواده را به خطر می اندازد لذا از امروز کار آبیاری مزارع تشنه این شرکت از سر گرفته شد.

اسدبیک در این اطلاعیه تاکید کرد: برآوردن مطالبات به حق کارکنان این شرکت امری مسلم و بر عهده مدیریت شرکت بوده که درفضایی آرام و با تداوم تولید محقق خواهد شد.

وی همچنین با صدور حکمی حمید درخشانی معاون صنعت نیشکر هفت تپه را تا تعیین قائم مقام شرکت به سرپرستی کشت و صنعت نیشکر هفت تپه منصوب کرد.

تولید شکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از روز سه شنبه هفته گذشته در پی اعتراض های صنفی کارگری که پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود را مطالبه می کنند متوقف شد.

کارگران معترض این شرکت روز سه شنبه با خاموش کردن کوره بخار و آسیاب کارخانه بهره برداری و تولید شکر در این شرکت را متوقف کردند.

در پی این اقدام و بروز درگیری همه بخش های این شرکت از سوی امید اسدبیک مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از روز چهارشنبه گذشته تعطیل اعلام شد.

کشت و صنعت هفت تپه با حدود پنجهزار نفر نیروی کار در 15 کیلومتری شهر شوش واقع است.
این شرکت اواخر سال 1394 از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد. 

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار