شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
مدیرکل پست خوزستان در اولین جلسه شورای اداری سال 97؛
اولین جلسه شورای اداری پست خوزستان در سال 97 با حضور کلیه شهرستان های استان خوزستان برگزار شد.
 جلسه شورای اداری فروردین ماه پست استان خوزستان شانزدهم فروردین جاری با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ادارات پست شهرستانها، ستادی و اجرایی و کارشناسان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حموله ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مهندس نعمتی و مسئولین مرتبط در خصوص تغییر محسوس در رسیدن به وضعیت معیشت پرسنل ، از مجموعه پست خوزستان و همکاران بجهت عملکرد مناسب و موفق و قابل تحسین در سال گذشته تقدیر ویژه کرد.


حموله همچنین در این جلسه از استانداری و سازمان برنامه بودجه استان به جهت حمایت های صورت گرفته جهت توسعه پروژه های پست خوزستان و از مقامات منطقه آزاد جهت توسعه پروژه جی نف در آبادان و خرمشهر تقدیر کرد. 

مدیر کل پست استان خوزستان در این جلسه توجه جدی  به مقوله کیفیت و ذینفعان خصوصا با توجه به ورود اپراتورهای جدید را بسیار مهم برشمرد و وضعیت استان را در این زمینه پایدار و ایده آل عنوان کرد و به کیفیت خدمات و تلاش برای ارتقاء آن اشاره کرد و گفت: اصلاح ساختار در راستای افزایش کیفیت صورت می گیرد.

وی در ادامه در بحث مالی عنوان کرد: در سال 96 رشد ۱۵ درصدی پست استان رقم زده شد که یک ونیم برابر رشد کشور بود که سال ۹۷ هم باید همانند سنوات چند ساله پست خوزستان بالاتر از شبکه بایستد و برای تحقق این امر، بر داشتن برنامه و هدف جهت رسیدن به درآمدهای پیش بینی در سال ۹۷ تاکید کرد و خدمت کارت ملی هوشمند را در کسب درآمد بسیار مهم برشمرد.

مدیر کل پست خوزستان پیگیری جدی مطالبات ، مکانهای پستی ، کنترل هزینه و خرید کالای ایرانی در سال 97 را در راستای نامگذاری سال جدید به حمایت از کالای ایرانی بسیار با اهمیت عنوان کرد.
مهندس حموله کسب بازارهای جدید با نگاه ویژه به ضریب تعادل بازارهای مورد نظر را جدی برشمرد و خواستار اجرای صحیح و دقیق سیاستهای ابلاغی شرکت و همچنین اجرای صحیح و دقیق سیاستهای ابلاغی پست استان شد و از روسای شهرستانها خواست در امر توسعه بازارهای جدید مثل خدمات و قراردادهای نیابتی فعال باشند و نگاه پروژه ای به بازارهای جدید داشته باشند.
اصلاح ساختار نیروی انسانی با رویکرد عملیات پستی ، تبدیل نقاط ضعف شناسایی شده به نقاط قوت ، اجرای دقیق و بموقع پروژهای سیماک و جی نف ، ایجاد فضای تعاملی در شهرستانها با دستگاههای واگذار کننده خدمات ، استفاده از ظرفیتهای موجود و بخش خصوصی جهت ارتقا کیفیت خدمات ، توسعه زیرساختهای مورد نیاز عملیات پستی خوزستان در تجزیه مبادلات ، رعایت ضوابط مالی و اداری و در آخر تکریم مشتری ، پرسنل و ذینفعان از دیگر مباحث مطرح شده توسط مدیر کل پست استان خوزستان در جلسه شورای اداری بوده است.

در پایان جلسه گله داری معاون فنی پست استان خوزستان با تاکید بر مقوله بازاریابی گفت: سال جدید را باید با پروژه محوری آغاز کرد و بر آموزش در این زمینه تاکید کرد و باید خدمات ثبت احوال و ثبت اسناد در شهرستان ها را مورد توجه قرار داد حتی اگر بازار جدیدی هم نباشد. 

وی همچنین در بحث کارت ملی هوشمند عنوان کرد: باید ایستگاه های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند را در نقاط کور که دفتری ندارند پوشش دهیم.

گله داری به استقرار ایستگاه های ثبت نام سیار کارت ملی هوشمند در روستاها نیز تاکید کرد و گفت: باید با راه اندازی ایستگاه های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند در روستاها در زمینه کسب درآمد سیر صعودی پیدا کنیم.

فضلعلی پور معاون پشتیبانی پست خوزستان نیز در سخنانی بر نظارت برعملکرد پیمانکاران، پیگیری مستندسازی ، حسابرسی، انجام مستمر نظام آراستگی ، بحث سیستماتیک حضور و غیاب، ثبت اطلاعات خودروها در سامانه و غیره تاکید کرد.





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار