اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق مستمری بگیران حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی تا سقف ١٩ و نیم درصد افزایش یافت.
به گزارش فارس، سید تقی نوربخش از افزایش حقوق مستمری بگیران حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی تا سقف ١٩ و نیم درصد خبر داد و گفت: افزایش حقوق سایر سطوح هم به زودی مشخص خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: هر ساله بعد از تعیین سطوح دستمزد شاغلان، افزایش حقوق مستمری‌بگیران مشخص می‌شود که امسال به علت تأخیر در برگزاری جلسه مذکور این افزایش حقوق مشخص نشده است.

وی ادامه داد: از آنجا که امسال در تعیین دستمزد شاغلان هم درصد و هم رقم ثابت وجود داشت، محاسبات تعیین رقم مستمری‌بگیران باید با دقت بیشتری انجام شود و این دستمزد متناسب با نرخ تورم، درصد حقوق شاغلان و تبدیل رقم ثابت به درصد مشخص می‌شود.

نوربخش اظهار امیدواری کرد که هیأت وزیران قبل از زمان پرداخت مستمری که از بیستم هر ماه شروع می‌شود، مصوبه را دریافت و اجرایی کند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی همچنین وعده همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تا پایان سال 97 به شرط پرداخت شدن بدهی دولت به تأمین اجتماعی داد و اظهار داشت: خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در بودجه سال 97 دولت را مکلف به پرداخت 50 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان کرده است که به شرط اجرایی شدن شرایط برای همسان‌سازی حقوق‌ها مهیا می‌شود.

نوربخش با بیان این‌که سازمان تأمین اجتماعی تاکنون 10 هزار میلیارد تومان بابت همسان‌سازی حقوق هزینه کرده است، افزود: در سال 88 مرحله نخست همسان‌سازی انجام و دولت دهم متعهد به پرداخت 2300میلیارد تومان شد که متأسفانه وعده خود را عملی نکرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار