اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
به عنوان مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال با صراحت اعلام می کنم تا این لحظه حتی اخطاری هم برای مهدی تاج نرسیده است.
مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال احضار مهدی تاج رئیس این فدراسیون به دادسرا در ارتباط با دعوت از مسعود شجاعی به تیم ملی را ناصحیح دانست.

«صفی‌الله فغانپور عزیزی» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص اظهار داشت: دعوت رئیس فدراسیون فوتبال به دادسرا کذب محض است و تمامی اخبار منتشر شده، گمانه زنی های نادرستی است که از سوی برخی دوستان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: به عنوان مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال با صراحت اعلام می کنم تا این لحظه حتی اخطاری هم برای مهدی تاج نرسیده است.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه اخطار یا احضاری برای هر یک از مسئولان فدراسیون فوتبال در رابطه با اتفاقات این رشته ورزشی صادر شود قطعا به صورت مستقیم به امور حقوقی فدراسیون ارجاع و ما برای دفاع در محاکم قضایی حاضر خواهیم شد.

وی همچنین در خصوص برخی مشکلات مالی به وجود آمده در تیم ملی و اینکه گفته می شود دادستانی نیز به این مساله نیز ورود کرده اما به خاطر نزدیکی به جام جهانی فوتبال تا امروز این مسائل رسانه ای نشده، اظهار کرد: این مساله صحت ندارد و با اطمینان اعلام می کنم تا این لحظه حتی پرونده ای هم در این خصوص تشکیل نشده است.

فغانپور گفت: اطمینان داشته باشید اگر چنین پرونده ای در دادسرا تشکیل شود به هیچ عنوان به موضوع اعزام تیم ملی به جام جهانی توجه نمی شود و دستگاه قضا برخوردهای لازم را با متخلفین اعمال می کند.

روز گذشته اخباری مبنی بر احضار تاج به دادسرا در برخی از رسانه های ورزشی منتشر شد و دلیل این احضار دعوت از مسعود شجاعی به تیم ملی عنوان شده بود.

مسعود شجاعی پیشتر به دلیل حضور در بازی تیم باشگاهی خود (پانیونیوس یونان) مقابل یک تیم از رژیم اشغالگرقدس مورد انتقاد قرار گرفت و حتی در چند اردو به تیم‌ ملی دعوت نشد. با این حال پس از مدتی از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به اردو فراخوانده شد و یکی از گزینه های اصلی این مربی برای حضور در جام جهانی به حساب می آید.

همچنین پس از انتشار این خبر، برخی از رسانه ها دلیل دعوت تاج به دادسرا را بروز برخی تخلفات مالی در تیم ملی بزرگسالان اعلام کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار