شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: جامعه ما به ویژه جوانان از نظر دینی، اعتقادی، فرهنگی و خبری به شدت به راه اندازی این شبکه نیازمند هستند از این رو علاوه بر کثرت مشغولیت ها، از روی تکلیف شرعی وارد میدان شدم و آن را بالاترین واجب می دانم.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری با بیان اینکه شبکه الاهواز در حقیقت نیازمندی های دینی، اعتقادی، فرهنگی و... جوانان و نسل امروز را برآورده می کند، افزود: ما خود را یکی از مردم و خادم آنان می دانیم و دیدیم که جامعه ما به ویژه جوانان از نظر دینی، اعتقادی، فرهنگی و خبری به شدت به راه اندازی این شبکه نیازمند هستند از این رو علاوه بر کثرت مشغولیت ها، از روی تکلیف شرعی وارد میدان شدم و آن را بالاترین واجب می دانم.

امام جمعه اهواز، خاطر نشان کرد: هر پروژه ای در ابتدا همچون کودک نیاز به حمایت و عنایت دارد تا بزرگ شود و به حد رشد و کمال برسد از این رو شبکه ماهواره ای الاهواز در ابتدای راه است و باید با حمایت ها و توجه بیشتر به آن، توسعه یابد.

لازم به ذکر است، شبکه ماهواره ای الاهواز شبکه ای مستقل و غیردولتی است که با هدف ترویج و نشر افکار اسلام ناب محمدی(ص) تأسیس شده و زیرنظر آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزائری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، اداره می شود.

برای آگاهی بیشتر، علاقه مندان می توانند به آدرس www.AL-AHWAZ.IR و www.AL- AHWAZ.TV مراجعه کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار