اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵

معاون استاندار: نتیجه آزمون استخدامی اسفند ماه اعلام می‌شود

سید جعفر حجازی در مراسم روز کارمند که در استانداری خوزستان تشکیل شد اظهار کرد:: تعداد کارمندان در خوزستان نسبت به حجم کار کم است و هر کارمند ما باید دو برابر کارمندان در استان‌های دیگر کار کند.

وی به شرایط بد اقلیمی در خوزستان اشاره کرد و تصریح کرد: شرایط سخت اقلیم، گرما و وجود ریزگرد‌ها در این استان باعث شده است حجم کار‌ها روی کارکنان بیشتر باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در چند سال گذشته تلاش‌های بسیاری برای پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا انجام داده‌ایم عنوان کرد: رئیس جمهور دولت دهم در سفر چهارم خود به خوزستان با پرداخت فوق‌العاده بدی آب و هوا ازابتدای سال 92 به کارکنان دولت استان‌های خوزستان، ایلام، بوشهر، هرمزگان و سیستان بلوچستان موافقت کرد.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسائل و مشکلاتی که همیشه در حضور دولت بیان کرده‌ایم این است که تعداد کارمندان نسبت به حجم کار کم است و هر کارمند ما باید دو برابر کارمندان در استان‌های دیگر کار کند.

بهروز حسینی‌فر در مراسم روز کارمند اظهار کرد: در حال حاضر 160 هزار کارمند دولت در سطح خوزستان مشغول فعالیت هستند که نسبت به استان‌های دیگر با این حجم جمعیتی، از تعداد نیروی انسانی پایین‌تری برخوردار هستیم.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان با بیان اینکه 14 هزار پست خالی در سطح استان وجود دارد تصریح کرد: نزدیک به 6 هزار نفر از این پست‌های خالی مربوط به بخش بهداشت و درمان است و به ازای هر چهار تخت یک پرستار وجود دارد در حالی که در استان‌های دیگر به ازای هر دو تخت یک پرستار در بخش است.

وی به دریافت مجوزهای استخدام در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: براساس برنامه چهارم توسعه مجوز استخدام 10 هزار و 465 نفر گرفته شد که از این تعداد 181 نفر سهم استانداری بود.

حسینی‌فر اضافه کرد: براساس برنامه پنجم توسعه مجوز استخدام یک‌هزار و 169 نفر داده شد که سهم استانداری خوزستان 205 نفر بود.

وی به برگزاری آزمون استخدامی اسفند ماه سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: یک هزار و 431 نفر در این آزمون قبول می‌شوند که سهم استانداری 265 نفر است و در شرف اعلام اسامی هستیم.

این سخنان آقای استاندار و معاون محترم ایشان در حالی مطرح می شود که در طول 8 سال دولت نهم و دهم و 6 سال تصدی استانداری خوزستان توسط ایشان خبر یا نکته ای دال بر کمبود کارمندان دولت و لزوم استخدام آن ها از این مقامات محترم شنیده نشد.

حال که دولت در مرحله ی تغییر مدیران میانی قرار گرفته است شاهدآن هستیم هر از گاهی مدیران محترم ژست های حق به جانب گرفته و از این دست اظهارات بیان می دارند. اظهارات دیر هنگام اما در هر صورت به حق.

جا دارد نمایندگان مجلس با همکاری دولتمردان استان(مسئولان فعلی و آینده) دست به دست همه دهند و این نقصیه استان را بر طرف کنند. چرا که خوزستان از نظر درآمدی کل کشور را تامین می کند اما در بیکاری جزء رتبه های نخست کشور است!

یقیناً اگر 14هزار پست خالی در یک برنامه ی مدون اما سریع و فوری جذب ادارات استان شوند می تواند بخش مناسبی از خلاء بیکاری جوانان استان را پر کند.

نکته دیگری که لازم است به آن اشاره شود اینکه طی دو سال اخیر استانداری خوزستان همزمان با سراسر کشور در دو مرتبه اقدام به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و اجرایی استان کرده است که با ایجاد فضا سازی گسترده رسانه ای امید زیادی نزد جوانان بیکار و خانواده های آنان به وجود آمد. اما متاسفانه نتیجه آن تا کنون نامعلوم بوده است. به گونه ای که نتایج اولین آزمون اعلام اما طبق شنیده ها پذیرفته شدگان همچنان در بلاتکلیفی هستند و نتایج آزمون دوم نیز پس از بدقولی های فراوان و به تعویق افتادن های پیاپی هنوز اعلام نشده و زمان دقیقی نیز برای آن عنوان نمی شود. این درحالی است که در سایر استان ها ماجرا پایان خوشی داشته است!


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار