شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
آمازون اخیراً یک مرورگر وب اندرویدی را راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. این مرورگر با نام Internet در فروشگاه گوگل به رقابت با مرورگرهای دیگر می پردازد. این مرورگر بسیار بی سر و صدا عرضه شد و از حجم کمی برخوردار است.
وبسایت سخت افزار - امیرحسین آریایی: آمازون اخیراً یک مرورگر وب اندرویدی را راه اندازی کرده و در دسترس کاربران قرار داده است. این مرورگر با نام Internet در فروشگاه گوگل به رقابت با مرورگرهای دیگر می پردازد. این مرورگر بسیار بی سر و صدا عرضه شد و از حجم کمی برخوردار است. لازم به ذکر است که این مرورگر برای کشورهایی که از اینترنتی محدود با سرعت پایین برخوردارند یک گزینه ی عالی است و نظر بسیاری را جلب خواهد کرد. مرورگر Internet برای اولین بار در ماه مارس در فروشگاه گوگل حضور پیدا کرد و کمتر از 1000 بار دانلود شد. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای کاربران در هند در دسترس است و در دستگاه هایی که دارای Android 5.0 یا بالاتر هستند پشتیبانی می شود.

این مرورگر همانند اکثر برنامه های Lite، از حجم کمی برخوردار است و حجم آن کمتر از 2 مگابایت است. طبق تحلیل انجام شده توسط appFigures این اپلیکیشن بسیار کوچکتر از سایر مرورگرها از جمله کروم (21 مگابایت)، Edge (54.5 مگابایت)، فایرفاکس (19.9 مگابایت) و اپرا (14.7 مگابایت) است. این مرورگر از زبانه های خصوصی پشتیبانی می کند در نتیجه می توانید از صفحات مختلف بازدید کنید و در عین حال آن صفحات در تاریخچه ی مرورگرتان ذخیره نشود. همچنین از قابلیت اتوماتیک Full Screen برای مطالعه ی اخبار بهره می برد. صفحه اصلی مرورگر Internet به گونه ای طراحی شده است که شامل سایت های خبری، سرگرمی و ورزشی است در نتیجه محبوب ترین سایت ها را در صفحه ی اصلی در اختیار خواهید داشت.

آمازون هنوز به طور رسمی این اپلیکیشن را معرفی نکرده است و احتمالا هنوز در حال بهبود و کامل کردن این اپلیکیشن است. ورود یک مرورگر جدید به دنیای اندروید بسیار جالب و هیجان انگیز است و امیدواریم تا قابلیت های بیشتری از این مرورگر را توسط آمازون مشاهده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار