اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
به گزارش شوشان در دومین همایش و جشنواره روابط عمومی صنعت برق حرارتی کشور ، روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز برای دومین سال متوالی موفق به کسب مقام اول این جشنواره تخصصی شد و مورد تجلیل قرار گرفت .

در این همایش که با حضور مدیران روابط عمومی وزارت نیرو، شرکت توانیر ، شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی، مدیران روابط عمومی های نیروگاههای برق حراتی کشور و مدیران ارشد صنعت برق خوزستان برگزار گردید ،نقش روابط عمومی ها در معرفی خدمات و تلاش مستمر کارکنان این صنعت و همچنین راهکارهای تقویت سطح آگاهی و مشارکت مردم در مصرف بهینه این انرژی حیاتی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.


در ادامه این همایش برترین های دومین جشنواره شرکتهای زیرمجموعه تولید برق حرارتی کشور معرفی شدند و در این بین روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز با کسب بیشترین امتیاز از سوی کمیته ارزیابی برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول این جشنواره تخصصی شد و با اهداء لوح و تندیس یابودی مورد تجلیل قرار گرفت .

همچنین در این همایش از سلطانعلی صحنعلی زاده مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین بعنوان "مدیر برتر " و داوودسلیمانی بعنوان "کارشناس برتر" شرکتهای زیرمجموعه تولیدبرق حرارتی ایران در سال ۹۶ تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 انعکاس تلاشها و توانمندی های کارکنان این نیروگاه با استفاده از شیوه های نوین اطلاع رسانی، تقویت فرهنگ مصرف بهینه انرژی، اقدامات رسانه ای ، انتشار نشریه نخل و کارون واقدامات فرهنگی و اجتماعی درون سازمانی و منطقه ای دفتر روابط عمومی نیروگاه رامین مهمترین شاخص های تخصصی در کسب این عناوین بوده است.

شایان ذکر است در این جشنواره نیروگاه شهید سلیمی نكا (رتبه دوم)، نیروگاه خليج فارس (رتبه سوم)،نیروگاه ری (رتبه چهارم)، نیروگاههای بيستون کرمانشاه و شهيد مفتح همدان (به صورت مشترک رتبه پنجم) و شركت توليد نيروی برق بندر عباس موفق به كسب رتبه های بعدی شده اند .

همچنین از امير مينابيان از شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان به عنوان دیگر كارشناسان برتر و مرتضی اعتمادراد پيشكسوت و مدير روابط عمومی اسبق نيروگاه بعثت تهران نیز بپاس اقدامات و تلاشهای ارزنده ایشان در عرصه روابط عمومی تجليل بعمل آمد.

در این همایش نیز از داوود محمودی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز و عبدالکریم جاوید مديرعامل شركت توليد نيروی برق رامين به عنوان مديران حامی روابط عمومی تقدير و قدردانی شد.

در پایان این همایش کارگاه آموزشی مدیریت رسانه در روابط عمومی با حضور دکتر زینب شریفی استاد ارتباطات دانشکده خبر اهواز برگزار شد.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار