اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹
با همکاری و حمایت مسوولین محلی شهرستان هویزه:
با حمایت و همکاری های نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و بخشداران و دهیاران و با عزم و تلاش مجموعه آبفاروستایی خوزستان آب شرب 13 روستا بلحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان عبدالکاظم کروشات با بیان این مطلب افزود: این 13 روستا جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر را تحت پوشش دارند.

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان هویزه ادامه داد: طی ماه های اخیر و با انجام عملیات های احداث و یا تعویض خط انتقال، کارگزاری و یا تعویض شبکه توزیع آب شرب و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستایی آب شرب 13 روستا بلحاظ کمی و کیفی بهبود یافت.

وی از آبرسانی به این 13 روستا بصورت پایدار و بهداشتی با انجام عملیات های تعویض و اصلاح خط انتقال و شبکه توزیع خبر داد.

کروشات یادآور شد: در حال حاضر عملیات احداث و کارگزاری 4 هزار و 500 متر خط انتقال برای آبرسانی به روستای مگطع جبر در دستور کار قرار دارد که تا قبل از ماه مبارک رمضان اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و اهالی شریف این روستا از نعمت آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان هویزه با اشاره به اقدامات انجام شده در تامین آب شرب این 13 روستا اظهار کرد: کارگزاری 4 هزار و 500 متر خط انتقال برای آبرسانی به روستای مگطع جبر، ادامه روند کارگزاری خط انتقال آبرسانی به روستای جفیر 1 و 2، تامین آب شرب پایدار و بهداشتی روستای رمله، تعویض شبکه توزیع 9 روستای بخش مرکزی و نیسان، تعویض و کارگزاری 3 کیلومتر خط انتقال آب روستای بگعان، بازسازی تاسیسات آبرسانی روستایی شهدای کرخه نور و احداث 2 کیلومتر خط انتقال آب در بخش اسماعیلیه اهواز از جمله مهمترین اقداماتی است که با حمایت های مسوولین محلی هویزه انجام و به بهره برداری رسیده است.

کروشات بیان کرد: دکتر ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه پس از بازدیدهای مستمر از وضعیت آبرسانی به روستاهای شهرستان هویزه حمایت و همکاری لازم را در رفع مشکلات آبرسانی به این 13 روستا داشته است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار