اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
مشاور امور هنری استاندار خوزستان گفت: برگزاری نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان شرط لازم برای پیشرفت استان و استمرار و هدف‎مند کردن آن شرط کافی برای آن است.
رضا کیانی در افتتاح نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان که در موزه هنرهای معاصر اهواز در حال برگزاری است با تأکید بر وجود تنوع و تکثر قومیت‎ها، اقلیم و فرهنگ و تمدن در استان اظهار کرد: این تنوع و تکثر علاوه بر موجودیت و واقعی بودن، فرصتی ارزشمند برای استفاده از ظرفیت‎ها در راستای پویایی و توسعه است.

او برگزاری چنین برنامه‎ها و رویدادهایی را شرط لازم برای توسعه و پیشرفت استان خوزستان عنوان کرد و افزود:  برگزاری این برنامه‎ها اگرچه شرط لازم است ولی شرط کافی، استمرار برگزاری این رویدادها، هدف‎مند کردن و ارج نهادن به نگاه پژوهشی و روزآمد در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است.

مشاور امور هنری استاندار خوزستان ادامه داد: به موازات برگزاری این نمایشگاه‎ها، باید کارگاه‎های آموزشی، نشست‎های نقد و بررسی و تحلیل نیز برگزار شود.

وی با بیان این ‎که ادارات، سازمان‎ها و نهادهای دولتی خوزستان هر کدام دارای گنجینه‎ای از میراث فرهنگی هستند تأکید کرد: این ارگان‎ها باید به برگزاری چنین رویدادهایی مبادرت ورزند تا به واسطه آن بتوانیم یک تعامل سازنده، مستمر و متناسب با مقتضیات زمان در این وادی مهم و مؤثر داشته باشیم.

نخستین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته خوزستان پنجشنبه و جمعه 20 و 21 اردیبهشت 97 با هدف معرفی مؤسسات، تأسیسات، فعالان حوزه گردشگری و نیز هنرمندان صنایع دستی در 25 غرفه در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار