اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
جمعی از والدین دانش آموزان اهوازی نسبت به دیر اعلام کردن تعطیلی مدارس این شهر انتقاد کرده و خواستار توجه جدی مسئولان به این امر شدند.
یک شهروند اهوازی گفت: ساعت یک بامداد از طریق فضای مجازی متوجه شدیم که مدارس اهواز در روز شنبه تعطیل اعلام شده است و این در حالی است که فرزندم برای شرکت در امتحان پایان ترم خوابیده بود.

رضا محمدیان اظهار کرد: اگر زودتر تعطیلی مدارس را اعلام می کردند فرزندم با فراغ بال بهتری می توانست برای روزهای آتی خود برنامه ریزی نماید.

حمید دسومی دیگر شهروند اهوازی در تماس با ایرنا اعلام کرد: مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در ساعت 21 جمعه تعطیلی 11 شهرستان استان خوزستان را اعلام کرد ولی با قاطعیت گفت: مدارس اهواز تعطیل نیستند.

وی اظهار کرد: فرزندانم هم بر اساس گفته مدیر کل مدیریت بحران استانداری برای شرکت در امتحاناتشان در روز شنبه برنامه ریزی کردند که به یکباره در نیمه شب متوجه تعطیلی مدارس اهواز شدیم.

وی گفت: این بی برنامگی قطعا به روحیه دانش آموزان اهوازی و خوزستانی لطمه وارد می کند به همین دلیل مسئولان استان خوزستان باید فکری اساسی برای آن بکنند.

تعطیلی مدارس نوبت صبح شهرستان اهواز در حالی اتفاق افتاد که کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و نیز گفت و گو با بخش خبری سیمای مرکز خوزستان اعلام کرد: مدارس اهواز در نوبت صبح شنبه تعطیل نیست.

وی علت این امر را گزارش هواشناسی استان خوزستان مبنی بر نبود ریزگرد در آسمان اهواز اعلام کرد و گفت: دلیلی برای تعطیلی مدارس در این شهر نیست.

روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در ساعت 24 بامداد پیامی را در گروههای پیامرسان واتس آپ مبنی بر تعطیلی مدارس استان منتشر کرد که در این پیام علت تعطیلی مدارس اهواز آماده نبودن مدارس اعلام شد.

این درحالی است که چندی پیش مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با انتقاد از تعطیلی بیش از حد مدارس استان خوزستان در ایامی که ریزگرد آسمان استان را فرا گرفته بود اعلام کرد: طول مدت تحصیلی را برای جبران این تعطیلی ها کمی بیشتر از سالهای قبل ادامه خواهیم داد.

تقی زاده تاکید کرد: تعطیلی مدارس باعث افت تحصیلی دانش آموزان می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار