شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد :
حسن زاده رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان عنوان کرد : استان خوزستان در زمینه توزیع مرغ و گوشت منجمد در ایام نوروز رتبه دوم را درمیان سایر استانهای کشور داشته است.

 حسن زاده رییس این سازمان در جلسه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر گفت : با تمهیدات صورت گرفته به منظور توزیع کالای اساسی از جمله برنج ، شکر ، مرغ و تخم مرغ و گوشت منجمد در ایام ماه مبارک رمضان مشکلی در خصوص کمبود این کالاها در سطح استان نخواهیم داشت و با بازرسی های روزانه بازار، قیمت ها را رصد و با متخلفین برخورد خواهد شد.


مهندس حسن زاده در خصوص افزایش قیمت گوشت قرمز طی روزهای اخیر نیز عنوان کرد: با توجه به کمبود دام زنده، قیمت گوشت قرمز طی روزهای اخیر مقداری افزایش یافته که البته این گرانی در کل کشور اتفاق افتاده که به منظور کنترل آن با همکاری سایر دستگاههای ذیربط به اندازه کافی گوشت گرم و منجمد وارداتی به بازار تزریق شده است و بازرسان این سازمان نظارت دقیق بر توزیع آن دارند.

وی در خصوص قیمت مرغ کشتار روز تصریح کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف به صورت روزانه پیامک اعلام نرخ مرغ کشتار روز درب کشتارگاه و مصرف کننده به واحدهای تولیدی و توزیعی اعلام و بازرسی از واحدهای توزیع کننده انجام می گیرد.

مهندس حسن زاده در ادامه اظهار کرد: درایام طرح نوروزی مقدار 1848 تن انواع برنج ، 27 تن شکر ، 2462 تن مرغ منجمد،2045 تن میوه ،545 تن تخم مرغ و 337 تن گوشت منجمد در بین مردم استان توزیع شد .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در پایان جلسه خواستار تشکیل شعبه ویژه ای به منظور پیگیری و رسیدگی سریعتر پرونده های صنفی مربوط به کالاهای اساسی شده و افزود: اولویت توزیع کالای اساسی در استان ، توزیع در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم می باشد که این امر نیازمند تعامل و همکاری کلیه ارگانهای مرتبط است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار