اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
نمایشگاهی از گزارش روند پروژه های اجرایی دولت در استان خوزستان روز چهارشنبه در استانداری خوزستان با حضور مسئولان برپا شد.
در این نمایشگاه گزارش تصویری بیش از 120 پروژه اجرایی دولت به نمایش درآمده است.

این پروژه ها در حوزه های مختلفی چون حوزه های زیرساختی آب و برق، مقابله با بیابان زایی، تثبت شن های روان، مقابله با کانون های ریزگرد، ساخت و تجهیز مدارس، ساخت زیرساختهای فاضلاب استان و .... است.

مدیر کل حوزه استاندار در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اهمیت خاصی که دولت برای استان قایل است کارهای اساسی و بزرگی در طول سه تا چهار سال اخیر انجام داده است.

علی عماد با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی درخصوص اقدامات دولت بیان کرد: نمایشگاه می‌تواند فعالیتهای دولت را به خوبی و روشنی به مردم انتقال دهد و ابزار خوب و سریعی برای انتقال این اطلاعات به مردم است.

وی گفت: البته هنوز برای دستگاه های اجرایی این موضوع که نمایشگاه ابزاری کم هزینه برای اطلاع رسانی است جا نیفتاده است.

همچنین معاون پشتیبانی و نیروی انسانی استاندار نیز اظهار کرد: باید از هر ابزاری که می شود مردم را در جریان روند کارهای دولت قرار داد تا بدانند که خدمتگذاران آنها پیگیر مشکلاتشان هستند.

جمال عالمی نیسی توضیح داد: در افکار عمومی گاهی چنین خطور می کند که مسئولان از مشکلات مردم خبر ندارند و یا با آنها بیگانه هستند که برپایی چنین نمایشگاه هایی و ارتباط مستقیم با مردم و استفاده از فضای مجازی از جمله راههای اصلاح این نگرش است . 

گفتنی است که این نمایشگاه از امروز به مدت 10 روز در استانداری خوزستان برپا است.

ایرنا/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار