اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
استاندار خوزستان گفت: عملیات اجرایی ساخت مدارس استثنایی در اهواز، باوی و کارون شروع و همزمان عملیات ساخت یک مدرسه دیگر در دزفول آغاز می شود.
غلامرضا شریعتی در حاشیه کلنگ زنی چهار فضای آموزشی دانش آموزان استثنایی خوزستان که عصر امروز برگزار شد، با اشاره به فقدان امکانات آموزشی و ورزشی برای کودکان اوتیسم و نارضایتی والدین آنها به این مسئله یادآور شد: سال گذشته با نارضایتی و اعتراض والدین کودکان استثنایی به ویژه کودکان اوتیسمی  مواجه شدیم که بعد از آن جلسه ای با حضور انجمن کودکان استثنایی تشکیل و تصمیم گرفته شد که با رعایت استانداردهای لازم، شرایط را برای کودکانی که سهمی از سرانه کلی و تولید ناخالص ملی دارند در این استان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت استان در این زمینه تا حدودی نامناسب بود، تصریح کرد: امروز شاهد افتتاح مجموعه ورزشی برای کودکان اوتیسمی هستیم  و کار احداث مدرسه کودکان اوتیسمی نیز روبه اتمام است.

شریعتی گفت: عملیات اجرایی ساخت دو مدرسه استثنایی در اهواز و باوی و یک مدرسه در شهرستان کارون شروع شد و همزمان عملیات ساخت یک مدرسه دیگر هم در دزفول آغاز می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر ساخت مدرسه استثنایی در اندیمشک در سال گذشته ، کار احداث مدرسه ۱۲ کلاسه توسط  خیران مدرسه ساز در مهدیس اهواز شروع شد تا در کنار دو مدرسه ساخته شده در سال ۹۶، دانش آموزان منطقه مهدیس از نعمت آموزش برخوردار شوده و برای تحصیل در رنج و عذاب نباشند. ‌

مهر/
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار