اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
شوشان خرمشهر: نظریه پرداز شده ایم،مدام حرف میزنیم و دائما برای سلیقه ی عموم تاسف می خوریم...
در کانال و پیج های شخصی مطالب کانسپت وفاخر می گذاریم و در خلوت،مطالب نشریات زرد و پیجها و کانالهای عامه پسند را با ولع دنبال می کنیم.
فعال محیط زیست می شویم و سایرین را دعوت به استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی می کنیم و خودمان با اتومبیل شخصی کل خیابان های شهر را با رفقا فتح میکنیم!
کانالهای روانشناسی و تربیت کودک و چگونه با فرزندم رفتار کنم و چگونه پدر یا مادر موفقی باشیم و زندگی شاد و... را عضو می شویم و با ژستی بی بدیل مطالب انها را کپی پیست میکنیم و همان وقت که در حال بررسی کردن مطالبشان هستیم ناخوداگاه(و شاید اگاهانه)ثانیه ها و دقایق و ساعتها و روزها و...از فرزندمان و از زندگی شاد و ارامی که در جستجویش هستیم غافل می شویم.
چنان از کاستیهای جامعه و فرهنگ غلط و بی قانونی و تخلفات پنهان در قالب متون و استوری ها ابراز تاسف می کنیم گویی این ما نبودیم و نیستیم که برای چند دقیقه زودتر رسیدن لایی می کشیدیم و بعد با هر ترفندی از زیر بار پرداخت جریمه شانه خالی می کردیم.
به سبک و سیاق فرهیختگان (!!)با متونی مملو از عبارات و جملات روشنفکرانه مقالاتی می نویسیم و از انسان دوستی و شرف و ادب و فهم و کمال دم می زنیم اما در واقع،ساده ترین اصول انسانی را زیر پا می گذاریم و برای لحظه ای شهرت و جلب توجه و دیده شدن شرافت و ادب را با خاک یکی میکنیم.
همه می خواهیم دنیا را زیبا بسازیم و از این جهان،دنیایی بهتر بیافرینیم؛همه می خواهیم آدمهای دور و برمان را به انسانهای بهتر و عاری از پلیدی تبدیل کنیم؛همه می خواهیم مصلح باشیم...
ما خیلی روشنفکریم!!!خیلی عالم و آگاهیم!!!در حرف بی نظیریم!!!کنتور که ندارد،مدام حرف می زنیم!!!

"رویا اکبری"
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار