شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار:
هاشمی زاده با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم از امکان افتتاح و بهره برداری از 2000 واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار موانع پیشرفت پروژه های مسکن مهر سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری بررسی شد

جلسه پیگیری پروژه های مسکن مهر استان با محوریت بررسی مسائل و مشکلات این پروژه ها در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و در محل سالن جلسات این معاونت تشکیل شد.

هاشمی زاده در خصوص این جلسه که با دعوت و حضور فرمانداران و شهرداران سه شهر و مدیران دستگاههای اجرایی و خدماتی مرتبط در حوزه های مختلف برگزار شد گفت: گزارش کاملی از روند پیشرفت و مشکلات و موانع تکمیل پروژه های مسکن مهر در سه شهر امیدیه، رامشیر و آغاجاری از سوی مسئولین محلی حاضر در جلسه ارائه شد و برخی موارد کاستی های پروژه های در حال بهره برداری طرح و مورد بحث و بررسی دقیق قرار گرفت.

معاون عمرانی استاندار در خصوص پروژه مسکن مهر شهر رامشیر اذعان کرد: در شهرتان رامشیر تعداد 815 واحد مسکن مهر پیش بینی شده که از این تعداد ، 615 واحد خود مالکیت و مابقی دارای قرارداد سه جانبه هستند. وی همچنین اضافه کرد مسائلی همچون انشعابات فاضلاب، روشنایی معابر و پایداری برق منطقه مهمترین دغدغه های پیش روی تکمیل و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در شهر رامشیر است که از سوی دست اندرکاران شهرستان در این جلسه طرح و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان امیدیه تصریح کرد: در این شهرستان در مجموع تعداد 5850 واحد مسکن مهر در چند سایت مختلف جانمایی شده است که در این جلسه در خصوص پرداخت و بهره برداری حق انشعاب آب ، روشنایی معابر و مرتفع کردن مشکل فاضلاب این پروژه ها تصمیم گیری شد. وی گفت: در شهرستان امیدیه تاکنون تعداد 1826 واحد به طور کامل افتتاح و تعداد 2024 واحد نیز قابل افتتاح و بهره برداری می باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت های لازم از امکان افتتاح و بهره برداری از 2000 واحد مسکن مهر شهرستان امیدیه همزمان با هفته دولت سال جاری خبر داد.

وی در خصوص پروژه مسکن مهر شهرستان آغاجاری عنوان کرد: در این جلسه پیرامون مسئله جابجایی مناطق در معرض خطر و در حریم چاههای نفت و مناطق بافت فرسوده تصمیماتی اتخاذ شد.

هاشمی زاده در پایان تصریح کرد: از سال 92 تا کنون در کل استان تعداد 21150 واحد مسکن مهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار