شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

شوشان -  عبدالرحمن نیک سرشت :

همین دیروز با خبر شدیم که فرماندار رامهرمز جناب آقای احسانی نیا قرار است فردا شنبه ۲۹ اردیبهشت بعد از یکسال و اندی خدمت صادقانه جای خود را به دیگری بسپارد و چون قبل منتظر بماند تا قرعه ی فال او را به چه شهر خوشبخت دیگری کشاند .

بنابراین بر خود واجب دانستم چند سطری به پاس تمام زحمات مخلصانه و بی شائبه ی ایشان به رشته ی تحریر درآورم.

احسانی نیا، ماهی بود و رامهرمز تنگ بلورینی که هر لحظه در معرض رقابت های قومی خطر شکستنش می رفت .

آری، مردم رامهرمز زخم خورده از ناامنی های ناشی از دامنه های نزاع های خونین قومیتی دیار پتک بودند که خداوند سبحان یارشان بود. زیرا که جناب احسانی نیا سکان فرمانداری شهر را بدست گرفت و با اقتدار کامل و توامان با بذل محبت پدرانه و نیز کار شبانه و روزی توانست آرامش را هم به پتک و هم به شهر رامهرمز برگرداند. البته، ناگفته نماند وی بعنوان نماینده ی دولت و با حمایت کامل از زحمات بی شائبه ی نیروهای امنیتی، روحانیت منطقه، نخبگان، دادگستری، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی که الحق سنگ تمام گذاشتند توانسته بود این مهم را مدیریت کند.

احسانی نیا، ارتباط گسترده ای با نخبگان و سازمان های مردم نهاد داشت و بعد از استقرار امنیت، توانسته بود روحیه امید و نشاط و فعالیت های سرمایه گزاری را به شهر رامهرمز به ارمغان آورد.

ای کاش جانشین وی، بعد از ایشان به این دستاوردهای ویژه توجه داشته باشد و ریل گذاری هایی که احسانی نیا در بخش هایی که بر شمردیم را نادیده نیانگارد و آنها را توسعه بخشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار