اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.
آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)ولیعهد عربستان روز سه‌شنبه ریاست نشست شورای امور اقتصادی و توسعه را در کاخ السلام در جده برعهده داشت. این در حالی است که مدت‌ها غیبت داشته است.

به گزارش ایسنا، روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط در تلاشی دیگر برای پایان دادن به شایعه‌ها درباره زخمی شدن یا حتی کشته شدن ولیعهد سعودی در جریان تیراندازی ماه گذشته در کاخ سلطنتی تصاویری را منتشر کرد که مربوط به حضور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در راس نشست شورای امور اقتصادی و توسعه این کشور در روز سه شنبه بود. در این نشست درباره مسائل اقتصادی و مالی صحبت شد.

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)

در همین راستا، مجتهد، افشاگر مشهور عربستانی در توییتر نوشت که محمد بن سلمان از زمان ناپدیدشدنش با کشتی در دریای سرخ در رفت و آمد است و برخی مواقع در یکی از کاخ‌های ساحل این دریا اقامت می‌کند و با مسؤولان اسرائیلی دیدار داشته است.

آفتابی شدن ولیعهد عربستان در نشست اقتصادی در جده در پی غیبت طولانی (+عکس)

وی گفت: نمی‌توانیم زخمی شدن وی در حادثه الخزامی را تأیید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی که با او در ارتباطند می‌گویند او عمدا بعد از این حادثه مخفی شده تا دیگران این فکر را بکنند که زخمی شده یا مرده و از این طریق بتواند تمامی پسرعموهایش را که قصد کودتا علیه او را دارند شناسایی و نابود کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار