شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
شوشان - سید مرتضی موتورچی آلبوشوکه

 مهر ۸۲ اولین دور مذاکرات ایران با تروئیکای اروپا در باب موضوع هسته‌ای ، کلید خورد و با دو توافق نامه و یک بیانیه و پلمپ کامل فعالیت‌های هسته ای ایران به پایان برسید  .

پس از آن سه کشور اروپایی که به اهداف ^پلمپی^ خود رسیده بودند با وقاحت تمام ، مشابه عملکرد امروز آمریکا در خروج از برجام،  مذاکرات را رها کردند و به تعهدات خود عمل ننمودند.

 مسوولیت مذاکرات آن روزها هم مانند برجام به عهده شخص آقای روحانی بود .

 پس از آن و در پی نقض عهدهای با مکرر و تحریم های جدید خلاف توافق ، با دستور مستقیم رهبری تاسیسات هسته‌ای در مرداد ۸۴ فک پلمپ شد.

دیروز و در اتمام مرحله اخیر ، 
 و در سالگرد ارتحال امام ، ورود بی واسطه رهبری انقلاب به پرونده هسته ای و دستور مستقیم به سازمان انرژی اتمی  ، فضای تازه ای گشوده شد و دور جدیدی از
 ^جنگ تمدنی^ و ساخت تازه ای از جهان فردا رسما رو نمایی شد .  

شکست حصر هسته ای با دستور ایشان که خاطره شکست حصر آبادان را در اذهان یادآوری نمود زمینه های متعددی داشت که مهم ترین آن قطعا افزایش آگاهی عمومی ملت شریف است . 

باید سالها میگذشت تا با صبر راهبردی نظام ، عده ای از جشن برجامی خیابان های شمال تهران به مناسبت عقب نشینی تلخ دولتی و بُتُنیزه کردن تاسیسات هسته ای،  به آب دهان انداختن آمریکای ترامپی به توافقی که خود یک پای امضای آن بود ، برسند ، تا یک بار دیگر اعتماد به شیطان رخ عیان کند . 

اگر شروع فاز اجرایی تکنولوژی هسته‌ای را در دهه هفتاد مرحله اول و فک پلمپ را مرحله دوم بنامیم قطعا شکست حصر هسته ای مرحله سوم و نهایی و مرحله تکمیل پازل دکترین ایران جهانی است . 

چنین است که با قاطعیت میتوان گفت مرحله جدیدی از پیشرفت ایران بر پایه مردمسالاری آغاز شده است . پیشرفتی که در شرایط روز نتیجه طبیعی نرمش قهرمانانه است . 

بدین شرح دولتِ برجام و طیف مجلسی همراهش علی رغم نادیده گرفتن ۲۸ شرط واضح رهبری ، چاره ای جز بازگشت ازمسیر خسارت محض نخواهند داشت .
چرا که مردم با این تجربه های گرانبهای برجامی و نیز منطقه ای به مرحله بازگشت ناپذیر دشمن شناسی رسیده اند و میدانند انصراف از مولفه های قدرت ملی تاوانی غیر از نابودی ندارد  و فردا را با دیدگاه و این راه از آن خود میدانند . فردا قطعا در دستان این نهضت جهانی است . 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار