اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از نصب ترانس پنجم پست اهواز 2 و نصب 8 دکل خط 230 کیلو ولت حد فاصل اهواز 2 و اهواز یک شرکت برق منطقه ای خوزستان که بر اثر وزش تند باد اردیبهشت ماه سال جاری سقوط کرده بودند بازدید و در روند اجرایی آنها قرارگرفت.
همایون حائری که برای بررسی وضعیت شبکه برق خوزستان غروب یک شنبه وارد اهواز شد در اولین ساعت حضور خود به پست اهواز 2 رفته و از ترانس پنجم 315 مگاولت آمپری که به تازگی در این پست با هزینه 200 میلیارد ریال نصب شده بود بازدید کرد. این ترانس در شرایط کنونی پیک بار نقش عمده ای  در کاهش بارگیری از ترانس های موجود، پایداری شبکه برق و افزایش انتقال انرژی از بخش 400 کیلو ولت به 200 کیلو ولت دارد.

وی همچنین از روند اجرایی نصب 8 دکل آسیب دیده شرکت برق منطقه ای خوزستان که در جریان تند باد اردبهشت ماه که خسارتی 40 میلیارد ریالی به این شرکت وارد کرده بود بازدید و در جریان امور قرار گرفت، کار نصب این دکل ها انجام شده و در مرحله سیم کشی می باشند و تا آخر خرداد ماه وارد شبکه می شوند.

بر طبق این گزارش، همایون حائری نصب ترانس پنجم پست اهواز 2 را کاری بسیار بزرگ و ارزنده در شرایط موجود توصیف کرد و از تلاش های مدیرعامل و پرسنل شرکت برق منطقه ای خوزستان تشکر کرد، وی همچنین تعمیر و جایگزینی دکل های آسیب دیده را در این مدت زمان کوتاه کاری قابل تقدیر و ارزشمند برای پایداری شبکه برق خواند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار