اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
از تفاوت‌های واضح دیگر در این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED با قدرت تابش بالا اشاره کرد که شباهت زیادی به مجموعه روشنایی خوشه‌ای درعقب خودرو دارند.
مرسدس بنز CLS یک خودروی بزرگ، لوکس و پرهزینه است. به همین دلیل این خودروی گران نمی‌تواند در دسترس عموم مشتریان قرار گیرد. اما لوکس‌ساز آلمانی  خبر خوشی را به مشتریان خود داده و از اتمام نسل دوم بنزهای کوپه چهار در CLA خبر می‌دهد.

به گزارش گروه خودروی عصر ایران به نقل از "کار اسکوپ"، بنز، نسل دوم  CLA را متمایز از کلاس A معرفی کرده و قصد دارد آن را در بازارهای غربی و آمریکای لاتین به فروش برساند. این در حالی است که کلاس A در اوایل سال جاری در چین و مختصص این بازار ارائه شد.

جزئیات کلیدی از مرسدس CLA 2019

این خودرو مانند نسل اولش، به عنوان یک مدل کوچک و آب رفته از CLS به شمار می‌آید  و در عین حال از ویژگی‌های طراحی کلاس A بهره می‌برد. در نگاه اول تنها یک کارشناس می‌تواند متوجه تغییر در بخش پنجره‌های جانبی با شیشه‌های پشتی بزرگتر و ستون C باریک‌تر در CLA شود.

از تفاوت‌های واضح دیگر در این خودرو می‌توان به چراغ‌های LED با قدرت تابش بالا اشاره کرد که شباهت زیادی به مجموعه روشنایی خوشه‌ای درعقب خودرو دارند. بنز برای اولین بار از فناوری این چراغ‌ها در نسل جدید CLS  بهره برد و اینک استفاده از این فناوری را در محصولات دیگرش ادامه می‌دهد. جلو پنجره این خودرو شباهت زیادی به مدل تهاجمی کلاس  Aدارد و با یک صفحه فلزی نرم پوشیده شده است. از طرفی چین و شکن‌های نسل قدیمی این خودرو در CLA از بین رفته و ظاهر ساده و بنیادینی به خود گرفته است.

فضای داخلی هاچ‌بک بنز 2019 کلاس A

جزئیات کلیدی از مرسدس CLA 2019

بخشی که به CLA اجازه می‌دهد تا خودروی ارزانی به شمار آید، فضای درونی  و کابین است. اگرچه این فضا چندان وحشتناک به شمار نمی‌آید، اما با فضای داخلی کلاس E و C قابل مقایسه نخواهد بود.

خوشبختانه در مدل 2019 ، بنز CLA از صفحه نمایش دو بخشی کلاس A، فرمان کلاس  S و مواد با کیفیت‌تر بهره می‌برد. خودرو در مقایسه مدل‌های قبلی از طول و عرض بزرگتر شده و به همین دلیل فضای سرنشینان نیز افزایش یافته و کاربران راحتی بیشتری را تجربه خواهند کرد.

مدل اولیه از نسل دوم مرسدس 2019 کلاس CLA

جزئیات کلیدی از مرسدس CLA 2019

طرفداران تکنولوژی از سامانه اطلاعاتی MBUX در این خودرو لذت خواهند برد. این سامانه در حالات روشنایی مختلف قابل تنظیم است و با یک سیستم ناوبری ماهواره‌ای و کمک راننده صوتی به نمایش جاده پیش‌رو می‌پردازد.

در زیر کاپوت CLA انتظار یک شگفتی بزرگ را نداشته باشید.  این خودرو روی پلت‌فرم MFA2 مرسدس سوار است و سامانه مولد نیروی خود را از هاچبک کلاس A قرض می‌گیرد. بنابراین در این بخش شاهد یک موتور 1.4 لیتری 4 سیلندر توربو با قدرت 161 اسب‌بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر هستیم. یک نسخه 1.5 لیتری 4 سیلندرتوربو دیزل نیز در این خودرو با گشتاوری حدود 260 نیوتن‌متر قدرتی معادل 114 اسب‌بخار تولید خواهد. یک مدل از این خودروها نیز با موتور 2 لیتری توربو با گشتاوری حدود 350 نیوتن‌متر با 221 اسب‌بخار ارائه خواهد شد.

مدل اولیه از نسل دوم مرسدس 2019 کلاس CLA

جزئیات کلیدی از مرسدس CLA 2019

قدرت نیز از طریق سامانه انتقال 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

بنز CLA کنونی یک ماهیت کوپه شکل به خود گرفته و قصد دارد به مصاف گرن کوپه‌های آتی سری 2 برود. آئودی A3 نیز به عنوان یک سدان سنتی یکی دیگر از رقبای این خودرو محسوب می‌شود. احتمالا این خودرو در اواخر سال جاری و در نمایشگاه خودرویی پاریس معرفی خواهد شد.

سدان 2018 کلاس A

جزئیات کلیدی از مرسدس CLA 2019
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار