اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
یک مقام امنیتی به سومریه نیوز گفت، پنج دستگاه خودرو غیرنظامی در حالی که حامل افراد گردان‌های حزب‌الله عراق بود از یک ایست بازرسی در یکی از مناطق شرقی بغداد بدون توجه به دستور ایست ماموران مستقر در ایست بازرسی عبور کردند.
در پی انتشار اخباری از درگیری‌ بین اعضای گردان‌های حزب‌الله عراق و پلیس این کشور در شرق بغداد، پلیس اعلام کرد، فرد متهم به تیراندازی به نیروهای امنیتی در خیابان فلسطین را تحویل گرفته و این فرد مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، یک مقام امنیتی به سومریه نیوز گفت، پنج دستگاه خودرو غیرنظامی در حالی که حامل افراد گردان‌های حزب‌الله عراق بود از یک ایست بازرسی در یکی از مناطق شرقی بغداد بدون توجه به دستور ایست ماموران مستقر در ایست بازرسی عبور کردند.

این منبع گفت، نیروهای مستقر در ایست بازرسی به سمت پنج خودرو تیراندازی کردند که منجر به واکنش عناصر مستقر در خودرو شد و آنها نیز گویا به سوی ماموران پلیس تیراندازی کردند. این درگیری منجر به کشته شدن یک مامور پلیس و زخمی شدن دو تن دیگر شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود، این خودروها وارد یکی از دفاتر در خیابان المهندسین در منطقه خیابان فلسطین در شرق بغداد شدند و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی این منطقه را محاصره کردند. این نیروها منطقه را مسدود کردند و تحقیقات درباره حادثه شروع شد.

نیروهای امنیتی دفتر نیروهای وابسته به گردان‌های حزب‌الله عراق را محاصره کردند و با عناصر حزب‌الله عراق برای تحویل فرد خاطی وارد مذاکره شدند.

یک مقام امنیتی به سومریه نیوز گفت: متهم به تیراندازی بازداشت شده و مورد بازپرسی قرار خواهد گرفت.

این منبع افزود: این پرونده تحت نظارت مستقیم قاسم الاعرجی، وزیر کشور عراق است و نیروهای امنیتی از محل حادثه خارج شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار