شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۷
در سطح شهرستان رامهرمز نیز 574 تعاونی به ثبت رسیده که 289 تعاونی فعال هستند.

شوشان : معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: 4 هزار و 500 تعاونی در خوزستان مشغول فعالیت هستند.

عبدالکریم انصاری‌زاده در حاشیه جشنواره تعاونی‌های برتر رامهرمز اظهار کرد: در استان خوزستان 121 هزار و 70 تعاونی به ثبت رسیده که از این تعداد 4 هزار و 500 تعاونی آن فعال و مشغول فعالیت است.

وی افزود: در سطح شهرستان رامهرمز نیز 574 تعاونی به ثبت رسیده که 289 تعاونی فعال هستند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اصل 44 و سند چشم انداز 20 ساله هدف اصلی تعاون رسیدن به سهم 25 درصد در اقتصاد ایران است که متاسفانه هم اکنون تعاونی‌ها حداکثر 9 درصد اقتصاد را در کشور دارند.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به هدف اصلی تعاون باید آموزش‌های تخصصی به اعضای تعاونی‌ها، معافیت‌های بیمه‌ای، تسهیلات کم بهره، راه اندازی و تشکیل تعاونی‌های فراگیر ملی، واگذاری سهام عدالت در بورس و توانمند سازی مدیریت تعاونی‌ها را مد نظر و پیگیری و مورد آموزش قرار دهیم.

انصاری‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغ اعتبارات توسعه کشاورزی از ابتدای سال 91 و تاکید استاندار مبنی بر اولویت تعاونی‌ها در این گونه طرح‌ها به ویژه در حوزه شیلات و آبزی پروری باید اقدامات جدی در این رابطه صورت پذیرد.

وی در پایان گفت: تاکنون در سطح استان مبلغ یک هزار و 880 میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌ها پرداخت شده که به مشاغل خانگی سهم جداگانه‌ای پرداخت شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار