اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
اولین فستیوال ویژه صنایع دستی در استان خوزستان در شهرستان شوشتر افتتاح شد.
شوشان: مدیر فروشگاه صنایع دستی سلمان گفت: به جهت گسترش صنعت گردشگری شهر شوشتر و توسعه گردشگری تابستانه خصوصا در اوقات شب، اقدام به برگزاری اولین فستیوال یا جشنواره صنایع دستی در مرکز فروشگاهمان کرده ایم.

سینا سلمان با توضیح اینکه این نوع فستیوال با این مدت زمان در سطح کشور تقریبا برای اولین بار برگزار می شود اظهار کرد: در اکثر جشنواره ها مدت زمان نهایتا به یک هفته می رسد، اما در فروشگاه صنایع دستی سلمان با مدت زمان ۳ ماه این موضوع را برنامه ریزی کردیم و از تمامی همشهریان و همچنین هم استانی های عزیز دعوت می کنیم در این مسیر ما را یاری کرده و با حضور و خرید خود از این مجموعه کالای با کیفیت ایرانی و ساخته دست هنرمندان کشورمان را حمایت کنند.

وی افزود: در این فروشگاه از اکثر استان های صاحب سبک در حوزه صنایع دستی، مثل اصفهان، فارس، شمال کشور، قم و ... و همچنین استان عزیزمان خوزستان علی الخصوص شهر شوشتر محصولات کاملی موجود است که علاوه بر متمرکز کردن و معرفی انواع فرهنگ ها، قدرت انتخاب مخاطب را بسیار متنوع و باز گذاشته ایم.

وی با اشاره به وجود صنایع دستی بومی شوشتر در این مرکز اذعان داشت: محصولاتی که با حس نوستالژی جذابی همراه اند مانند حبانه، غرابه، لنگ شوشتری، خمبلیزه و .... در فروشگاه ما موجود است و در اختیار عموم قرار دارد.

سلمان اضافه کرد: با گسترش فرهنگ گردشگری تابستانه باید سعی کنیم فصل گردشگری در خوزستان را از تنها ۲ ماه پایانی سال تغییر داده و در تمامی ماه ها بتوانیم در رشد اقتصادی شهر و استانمان بواسطه صنعت گردشگری تاثیر گذار باشیم.

گفتنی است این فستیوال با حضور دکتر ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان و مسئولین شهرستان در محل این فروشگاه در شهر شوشتر جنب رستوران موزه مستوفی در روز جهانی صنایع دستی رسما آغاز به کار کرد.






نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار