اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۸۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
نماینده شوشتر در مجلس:
نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: به هم ریختگی‌های اقتصادی روزهای اخیر و افزایش روزانه قیمت‌ها نشانه ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت است و دولت باید در این زمینه پاسخگو باشد.
سهراب گیلانی در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش بیان کرد: لازم می‌دانم از یکایک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که بازی قوی ارائه دادند تشکر کنم. آقای روحانی به هم ریختگی اقتصادی روزهای اخیر و افزایش روزانه قیمت‌ها نشانه ناکارآمدی تیم اقتصادی است. باید برای مردم توضیح دهید و پاسخگو باشید و به این موضوع رسیدگی جدی کنید.

وی در تذکری به وزیر کشور بیان  کرد: متاسفانه تاکنون پول خسارت ناشی از سیل به کشاورزان شوشتر در سال 95 را پرداخت نکرده‌اید. این کوتاهی با هیچ منطقی سازگاری ندارد و ما قسم خورده‌ایم  تا به بندگان خدا خدمت صادقانه کنیم؛ لذا شما باید این مسائل را پیگیری کنید و خسارت به کشاورزان بدهید.

گیلانی در تذکری به وزیر نیرو بیان کرد: شما می‌دانید که بیشتر مردم خوزستان، شوشتر و گتوند به کشاورزی مشغولند. منع کشت برای کشاورزان در حاشیه رودخانه‌ کارون یک مصیبت عظما است که به کشاورزان زحمتکش اعلام شده و آن‌ها را به شدت ناراحت کرده است. با بررسی‌های اولیه متوجه شدیم که می‌توانیم با مدیریت آب‌های پشت سدها منع کشت را برداشت و به کشاورزان منطقه آب داد. از شما می‌خواهیم سریعا به این موضوع رسیدگی کنید.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار