اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵
مدیرعامل آبفا خوزستان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر مساله خاصی از نظر شوری آب در رامهرمز وجود ندارد و EC آب در این شهرستان در حد استاندارد و کمتر از 3000 میکروموس بر سانتیمتر است.
صادق حقیقی پور در خصوص آخرین وضعیت شوری آب شرب در شهرستان رامهرمز اظهار کرد: حدود 20 درصد آب شرب شهرستان رامهرمز از منابع آب سطحی و رودخانه‌ها تامین می‌شود و در این زمینه به دلیل کشت برخی از محصولات کشاورزی در بالادست و ورود زه‌آب آن اراضی به رودخانه و همچنین کاهش دبی آن، شاهد کاهش کیفیت و شوری آب شرب در چند روز گذشته در رامهرمز بودیم.

وی با بیان این‌که برداشت آب از رودخانه الله و جراحی را به حداقل رسانده‌ایم، افزود: در این راستا با اقدامات انجام گرفته و جایگزین کردن آب چاه به جای برداشت آب از رودخانه، وضعیت آب شرب رامهرمز در حال حاضر بهبود پیدا کرده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: اکنون مساله خاصی از نظر شوری آب در رامهرمز وجود ندارد و EC آب در این شهرستان در حد استاندارد و کمتر از 3000 میکروموس بر سانتیمتر است.

حقیقی پور با بیان این‌که همیشه در تابستان تا حدودی کیفیت آب تنزل پیدا می‌کند، ادامه داد: در روزهای گذشته تا حدودی شوری آب در رامهرمز افزایش پیدا کرده بود که با وارد مدار کردن دو حلقه چاه و افزایش میزان برداشت از منابع آب زیر زمینی شرایط شوری آب را کنترل و به حداقل رساندیم، به شکلی که اکنون دیگر مشکلی در خصوص شوری آب در رامهرمز وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار