اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
فراخوان نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی اَمُرداد با هدف گرد هم آوردن هنرمندان معاصر اهواز منتشر شد.
راحله مطیری دلور، نقاش و گرافیست خوزستانی و گرداننده نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی اَمُرداد، اظهار کرد: هدف دیگر از برپایی این نمایشگاه شناسایی هنرمندانی است که تاکنون خودشان و یا آثارشان شناخته نشده‌اند و درصدد هستیم با برگزاری این نمایشگاه معرفی شوند. 

وی با اشاره به آثار و هنرمندانی که در این نمایشگاه همکاری داشته‌اند بیان کرد: در مجموع توانستیم با 9 هنرمند همکاری داشته باشیم که تعداد 29 اثر با تکنیک‌های متفاوت از آنها در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. 

مطیری دلور ادامه داد: می‌توان به سیما باوری، زهرا ریاضی، آیسودا زراسوندی، نازنین احمدپوری، مریم گنجعلی، رخساره پناهی، سرور بهرنگ و علی‌رضا بیداری که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است اشاره کرد. 

این تصویرساز با بیان این که شاهد استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان بوده‌ایم عنوان کرد: امیدواریم با تلاش مستمر شاهد این باشیم که برگزاری چنین رویدادهایی برای مردم به خوبی جا بیفتد. 

وی یادآوری کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد نبود مکانی استاندارد و با کیفیت بسیار عالی مانند گالری‌های هنری است زیرا در کلانشهر اهواز به دلیل وجود محدودیت‌های بسیار قدرت انتخابی برای ما وجود ندارد و برای نمایش آثارمان گاهی به علت کم بودن فضای فیزیکی مجبور به کم کردن آثار خود هستیم. 

مطیری دلور در خصوص عنوان این نمایشگاه با نام اَمُرداد توضیح داد: عنوانی که برای این نمایشگاه انتخاب کردیم از ماهی که در نظر داشتیم در آن تاریخ نمایشگاه را برگزار کنیم الهام گرفته شده است. همان طور که می‌دانید معنی لغت مرداد مرگ و نابودی است اما عنوان درست این ماه اَمُرداد به معنی جاودانگی است. 

گفتنی است که نمایشگاه امرداد که از 31 تیر 97 آغاز به کار کرده همه روزه از ساعت 18 تا 23 در اهواز، کیانپارس، طبقه فوقانی سینما هلال، کافه گالری 28 تا پنجم مرداد 97 برپا است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار