اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۹۰۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
آخرین لژیونر فوتبال ایران، از روسیه به قطر
مدافع ملی پوش فصل گذشته پدیده مشهد با باشگاه الاهلی قطر قرارداد امضاء کرد.

 محمدرضا خانزاده که لیگ هفدهم را با پدیده مشهد به پایان برد و با عملکرد خوب خود در این تیم در لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ هم قرار گرفت، با عقد قرارداد با باشگاه الاهلی قطر به جمع لژیونرها اضافه شد.

 

خانزاده فصل گذشته ۲۵ بازی برای پدیده انجام داد و موفق به زدن پنج گل شد، اما جدا از عملکرد باشگاهی، حضور او در جمع نفرات منتخب کارلوس کی‌روش و تجربه دومین جام جهانی متوالی شرایط او را بهتر کرد تا بتواند با شرایطی بهتر فوتبال خود را خارج از ایران ادامه دهد.

 

این مدافع ۲۷ ساله که علاوه بر یک فصل حضور در پدیده سابقه بازی در راه‌آهن، پرسپولیس، ذوب‌آهن، فولاد خوزستان و سیاه جامگان را هم در کارنامه دارد، زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از تیم مشهدی و رفتن به فوتبال خارج از ایران شنیده می‌شد که امروز این اتفاق افتاد.

 

دقایقی قبل باشگاه الاهلی قطر تایید کرد که محمدرضا خانزاده، مدافع تیم ملی ایران با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به این تیم اضافه شده و در فصل جدید لیگ ستارگان برای الاهلی به میدان خواهد رفت.

 

پیش از این، امید ابراهیمی به‌عنوان یکی دیگر از ملی پوشان ایران در جام جهانی راهی الاهلی قطر شده بود و اینکه این مدافع تیم ملی به الاهلی رفته، می‌تواند اتفاق مثبتی برای فوتبال ایران قلمداد شود.

 

باشگاه الاهلی قطر اعلام کرد او با موفقیت تست‌های پزشکی را انجام داده، به این تیم پیوسته و قرار است طی روزهای آینده کنفرانس مطبوعاتی و معارفه او انجام شود.

منبع:ورزش سه

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار